خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۳۴۹۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بورسی مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ شهریور ۹۹ / بازار به تعادل رسیده است

پیش‌بینی بورس فردا 11 شهریور 99 / بازار به تعادل رسیده است

بازار سهام امروز در نیم ساعت اولیه شروع معاملات حدود 2.5 درصد رشد داشت اما بعد از گذشت یک ساعت از شروع معاملات بازار عقبگرد کرد. اما فردا چه خواهد شد؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز بیان کرد: بازار به تعادل رسیده و ما دیگر در همه‌ نمادها شاهد صف‌های فروش نیستیم.

وی افزود: اصلا نمی‌شود گفت که فردا باید بازار مثبت باشد یا منفی، فعلا بازار به تعادل رسیده است و تعادل باعث حجم گرفتن سهم‌ها و بعد از سرگیری سیر صعودی برای هفته بعد را در پی دارد.

وی در رابطه روند امروز بازار سهام گفت: بعد از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی، عملا ارزش سهام شرکت مشخص می‌شود و نباید انتظار رشد چندان از گروه‌هایی که افزایش سرمایه دادند داشته باشیم.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    خخخ حسن اقا برو یه گوشه بشین فکر کن دولت تدبیر و امیده یا بی تدبیری و نا امیدی

  • ناشناس

    دولت ما را به بورس فرا خواند وگفت جای مطمئن برای سرمایه گذاری است از ۱۵مرداد به بورس آمدم و سهمهای خوب و قوی بنیاد نیز خریدم اما به جهت اینکه بازار عملاً دستکاری می شود بورس ما را بیچاره کرده نزدیک ۷۰درصد سرمایه ام از بین رفته است حالا من بازنشسته از تورم سرسام آور به بورس پناه آورده بودم که ارزش سرمایه ام حفظ شود کلی ضرر دستم مونده است

    • ناشناس

      دولت کی به فکر مردم بوده که بار دومش باسه

    • ناشناس

      بزار مثبت که شد خارج بشو

    • ناشناس

      حالا هرچی دولت بد، اما دیگه نگفت بورس بازار مطمئنیه، اتفاقا از همون اول هزار بار گفتن بازار ریسکیه و بدون تخصص وارد نشوید، خب شما با طمع سود چند برابری که تا همین چند ماه پیش بود وارد شدی توی قله خریدی و حالا توی کف میخوای بفروشی

  • سام

    دروغ که هناق نیست.بورس مثبت شه کسری بودجه از کجا حل شه
    نامردی این پست منو نزاری

  • احمد قاسمی

    تحلیل های دوستان مانند این است که فردی لب پشت بام ایستاده و به او بگویند اگر جلو بروی سقوط می کنی و اگر عقب بیائید سالم می مانید!! آخه این چه تحلیلی است؟ در این مدتی ( از زمان منفی شدن بورس ) که مطالب بورس را خواندم هیچوقت ندیدم تحلیلی ارائه کنند که درست از آب درآید!! پدر جان مگر مجبورید تحلیل ( آبکی ) بدهید؟ شما می خواهید مردم از صف فروش بیرون بیایند تا بازار منفی نشود اما امکان پذیر نیست چون 1ـ افرادی که نیاز دارند سهام عدالت خود را می خواهند به پول تبدیل کنند تا نیاز خود را برطرف نمایند حالا شما بگو فلان زمان مثبت می شود!! اما بدان افراد حتی تازه واردها هم می دانند در آینده (دور) قیمت سهم آنها افزایش پیدا می کند اما آلان نیاز دارند. 2ـ شما تحلیل به دولت بدهید که دخالت شما باعث از دست رفتن سرمایه مردم می شود لذا دخالت نکنید!! با توجه به نیاز دولت محال است دخالت نکند. البته آلان نوبت ما هست به دولت بگوئیم برو از گلابی های برجام کسری بودجه ذا تامین کنید!!

  • بنده خدا

    پدر صلواتی چی می گید دروغ دیگه بسه تمام پیش بینی ها بر عکس شده لطف کنید دیگه پیش بینی نکنید

  • ناشناس

    سلام دولت کی بمردم راست گفته که این باردومشرباشه همش دروغ

  • ناشناس

    بهترین و معقول ترین راهکار شورای عالی بورس برای بورس در این شرایط افتضاح فعلی که بوجود آوردن با تصمیمات خلق الساعه با توجه به ضرر 50 درصدی اکثر سهامداران حقیقی و خرد کاهش نوسان منفی به ۲ درصد ونوسان مثبت به ۵ درصد است….
    اگرنه افزایش نوسان به ۱۰ درصد بورس سهامداران را نابود و نوسانگیران حقوقی و حرفه ای یا بهتر بگم دولت رو آباد میکند.

  • کریم

    ای نامرد تجارت نیوز

  • ناشناس

    عجب تحلیلی ،خیلی هم درست درآمد

  • ناشناس

    فقط لطفا با احساسات تصمیم نگیرید. لطفا لطفا… بورس به این راحتی ریزش نخواهد کرد. عجولانه و احساساتی داخل بازار سرمایه عمل نکنید