خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۰۹۱۷

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

در اولین روز هفته، دلار توانست به بالای محدوده ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومانی قدم بگذارد. روز شنبه اسکناس آمریکایی پنجمین رشد متوالی را به ثبت رساند و با ۲۵۰ تومان افزایش به بهای ۲۲ هزار و ۸۲۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اولین روز هفته، دلار توانست به بالای محدوده ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومانی قدم بگذارد. روز شنبه اسکناس آمریکایی پنجمین رشد متوالی را به ثبت رساند و با ۲۵۰ تومان افزایش به بهای ۲۲ هزار و ۸۲۰ تومان رسید.

اقتصادنیوز درباره بازار دلار نوشت:

افزایش قیمت دلار موجب شد که سکه امامی نیز سیر صعودی بگیرد. سکه روز چهارشنبه توانست به کانال ۱۰ میلیونی وارد شود و بازده هفتگی خود را به نزدیک ۶/۵ درصد برساند.

رشد ۴ درصدی دلار

اولین عامل افزایش بهای دلار در بازار داخلی بود. اسکناس آمریکایی که پنج شنبه دو هفته پیش در کانال ۲۱ هزار تومانی حضور داشت، در هفته جاری، سیر صعودی گرفت و در ابتدا از مرز ۲۲ هزار تومانی عبور کرد. دلار روز چهارشنبه توانست از محدوده ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومانی عبور کرد و در صورتی که روز شنبه نیز بالای این سطح آغاز به کار کند، می تواند به سوی کانال ۲۳ هزار تومانی حرکت خود را کلید بزند.

به گفته برخی فعالان، بالا رفتن درگیری های منطقه ای یکی از عواملی است که انتظارات معامله گران بازار داخلی را تحت تاثیر قرار داده است. خریداران احتیاطی تا اندازه ای وارد بازار ارز شده اند و همین عامل سمت تقاضا را تحریک کرده است. در کنار این طولانی تر شدن مذاکرات هسته ای موجب شده است که فروشندگان از بازار خارج شوند و قیمت دلار تحت فشار افزایشی ها قرار بگیرد.

آخرین اخبار بازار ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.