خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۸۵۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱۲ آبان ۹۹ / ۴ نشانه ارزانی احتمالی ارز در دوشنبه

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 12 آبان 99 / 4 نشانه ارزانی احتمالی ارز در دوشنبه

ادامه سیاست تزریق دلار توسط بانک مرکزی، کاهش قیمت دلار نیمایی، وعده ثبات در بازارها توسط رئیس جمهور و پیش‌بینی نزولی شدن قیمت دلار توسط رئیس کل بانک مرکزی چهار سیگنال مهم ارزی برای بازار فردا است. آیا قیمت دلار ارزان می‌شود یا مثل یکشنبه روندی صعودی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت دلار صرافی ملی در امروز مثل روند صعودی در بازار، نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته است.

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهار تغییر کرد و در چهارمین بار قیمت دلار مجددا ۳۰۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

با این حال، ادامه سیاست تزریق دلار توسط بانک مرکزی، کاهش قیمت دلار نیمایی، وعده ثبات در بازارها توسط رئیس جمهور و پیش‌بینی نزولی شدن قیمت دلار توسط رئیس کل بانک مرکزی چهار سیگنال مهم ارزی برای بازار فردا است. آیا قیمت دلار ارزان می‌شود یا مثل یکشنبه روندی صعودی خواهد داشت؟

بهای ارز در سامانه نیما امروز ۱۱ آبان ماه با کاهش حدود ۸۰۰ تومانی به رقم ۲۶ هزار و ۷۰ تومان رسید.

در همین حال امروز، حسن روحانی، رئیس جمهور با اشاره به شرایط رو به بهبود وضعیت منابع ارزی و حرکت مثبت تولید و صادرات کشور و تقویت مناسبات خارجی همزمان با اجرای تصمیمات برای تسهیل واردات و صادرات ابراز امیدواری کرد که بازارهای ارز، سرمایه و کالا به ثبات و آرامش بازگردد.

رئیس کل بانک مرکزی نیز امروز گفته است: مردم دیدند که قیمت ارز‌های خارجی کمی کاهش یافت و من فکر می‌کنم طی روز‌های آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت و بازار ارز به سمت ثبات خواهد رفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • معصومه

    ترشی‌جات‌و‌جارو‌دستی.ونمد‌و‌کلاه‌نمدی‌صادر‌کنیم‌خخخخخخخ

  • Saeed

    دلار وطلا فردا ۱۲آبان روند خیلی صعودی خواهد داشت که ۱۳آبان ترمز کشیده وبا پایین آمدن دلار توسط دولت طلا هم نزولی میشه.

    • نیما

      12 آبان ساعت 12 ظهر پیام دادی. میگی فردا 12 آبان و پس فردا؟ خودتی

  • ناشناس

    بزودی دلار ۱۹ هزار تومانی رو مشاهده خواهید کرد. قطعا به نفع همه است دراز مدت. ثروتمندان ما باید بدانند با افزایش دلار و افزایش اختلاف طبقاتی جایگاه آنان نیز متزلزل می‌شود.

  • ناشناس

    دلار تک رقمی حق تک تک این مردم نازنین ایران است.

  • افسر

    سلام، دولت باعث شد این وضعیت فعلی بخاطر سود جویی و کسری بودجه بصورت کاذب سهامها را بالا برد، حالا که خرش از پل گذشته و برای مردم پولی نمونده بورس را به حالت خودش رها کرد چون براش مهم نیست با نوسانات بورس پول زیادی به جیب زد، اما اینجاشو نخونده بود که دیگر مردم وارد بورس نخواهند شد زیرا بورس استقلال ندارد دستوری است، مردم دیگر حاضر به سرمایه گذاری نیستن، فقط حقوقی ها که همان جیره خوار دولت هستن مجبور از هم خرید و فروش کنند، اصلا بورس ایران سایه به اعتمادی بر آن حکمفرماست،با شیادی جیب مردم را خالی کردن

  • ناشناس

    بالاخره چکار کنم بخرم بفروشم پول پول پول

  • خدایاغیرازتوکسی نیست

    سلام.چرابامااین کارومیکنیدمسئولین گناه ما چیه که بعدازسالهاچشممون به این مملکت امیدوارشده باباپولمون روبدیدسودش هر چقدکه هست ما راضی هستیم فقط منتظرمون نزاریدبخداقسم بدجورگرفتاریم

  • ناشناس

    درباره این خبر نظری دارید؟ بنویسید… نه

  • ناشناس

    فقط دلار

  • مجید

    همتی آنتن موبایلش خرابه و همیشه سیگنالهای خطا میرفسته ?