کد مطلب: ۴۹۸۹۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۴ آذر ۹۹ / ارزانی دلار احتمالا ادامه دارد

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 24 آذر 99 / ارزانی دلار احتمالا ادامه دارد

امروز قیمت دلار در بازار 25900 تومان و دلار صرافی ملی 25850 شد. این دو نرخ روز گذشته به ترتیب 26000 و 25970 تومان بود. آیا این ارزانی دلار ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخورد قضایی در بازار ارز، اظهارات با سیگنال‌های اطمینان‌بخش از سوی مسئولان و اعلام بهبود رشد اقتصادی کشور از جمله اخباری است که احتمالا اثر ارزانی بر بازار ارز داشته باشند.

امروز اعلام شد، در راستای برخورد با سوء استفاده‌ های صورت گرفته در تعهدات ارزی، سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان یزد، با اقدامات تخصصی اطلاعاتی و عملیاتی، 8 نفر از عوامل اصلی شبکه گسترده کلاهبرداری و اخـلال در نظـام اقتصادی و ارزی کشور، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

همچنین حسن روحانی، رئیس جمهور کنترل نوسانات بازار داخلی و جلوگیری از افزایش قیمت نسبی کالاهای اساسی، نرخ تورم در کشور و همچنین ایجاد رفاه نسبی در جامعه را از مهمترین اهداف دولت عنوان و تاکید کرد: سیاست کلان تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی نباید زمینه ای برای رانت جویی و فساد شود.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی نیز از رشد مثبت اقتصادی خبر داد و گفت: رشد اقتصادی بدون نفت در شش ماه اول سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۴ درصد و رشد اقتصادی بانفت در شش ماه اول سال، نسبت به دوره مشابه سال قبل، مثبت ۱.۳ درصد است.

همچنین بانک مرکزی آمار داده که میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان شهریور امسال نسبت به سال گذشته معادل ۳۶ و ۳۵.۲ درصد افزایش یافته است.

خبر مهم دیگری نیز از سوی بانک مرکزی اعلام شده است. رئیس کل بانک مرکزی گفته است: کنترل ترازنامه بانک‌ها مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار از دی ماه سال جاری اجرایی و بر این اساس هرسه ماه یک بار توسط بانک مرکزی کنترل خواهد شد.

علاوه بر این سیگنال‌ها، نرخ دلار نیمایی 25341 تومان اعلام شده که نشان می‌دهد احتمالا دلار بازار و صرافی ملی در روزهای آینده برای نزدیک شده به نرخ دلار نیمایی روندی نزولی را احتمالا در پیش بگیرند.

آیا این بار نیز قیمت دلار طبق انتظار عمل می‌کند و ارزان می‌شود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار آروم آروم میاد پایین نباید انتظار داشت که یهو بیاد بشه 20 تومن ولی روند نزولی هست با گذر از ژانویه و تسویه حساب شرکت ها تا بهمن ماه انتظار قیمت 20 الی 21 تومن میره و اگر آمریکا به برجام برگردد و اف ای تی اف از طرف ایران به تصویب برسد احتمال قیمت دلار 13 هزار تومانی تا فروردین 1400 دور از ذهن نیست

  • جمع کنید بابا

    روانیمون کردین با این مسخره بازی ها قیمت دلار این شد و اون هیچی نشد همون گندی که بوده اخبار چرت و پرت

  • بدبخت ایرانی

    چند بار این سایت پیشبینی کرده هزاران بار یکبار درست درنیومده ای درتون رو تخته بگیرن الهی با این سایت گرانی نیوز تجارت ایران چیه آخه با بی ارزش ترین پول عالم هستی

  • ناشناس

    دلار زير ١٨ مياد و حباب ماشين ميتركه

  • ناشناس

    100 تا تک تومان ارزون شده همچین میگید ارزونی

  • ناشناس

    وای مردم 100 تومان ارزان شد. که چی؟ الان باید برای 100 تومان خوشحال باشیم

  • ناشناس

    کدوم رشد مثبت اقتصادی؟ جمع کنید بابا. 1 ساله دارید میگید همه چی گل و بلبل میشه. همش وعده همش حرف…

  • ناشناس

    باسلام همه چیزدست قیمت دلاراست اگرقیمت دلارپایین بیاورندمردم می توانندبهترزندگی کنند ولاغیر جناب آقای روحانی عزیزکمی هم بفکربدبختهاباشیدشمااگردستورصادرکنیدقیمت دلارشایدتاده هزارتومان هم بیاید