کد مطلب: ۴۵۲۲۰۵

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / شاخص‌سازان همچنان در صف فروش

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / شاخص‌سازان همچنان در صف فروش

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، اگر چه برخی نمادها صف خرید چند صد میلیونی تشکیل داده‌اند اما نمادهای شاخص‌ساز همچنان با فشار عرضه مواجه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، صف‌های فروش سنگین در نمادهای بزرگ بورس، نشان از شروع احتمالی منفی دیگری در بازار سهام دارد.

2 28

در فرایند سفارش‌گیری سه نماد خگستر، وتجارت و وبصادر در حالی صف فروش بالای ۵۰۰ میلیونی دارند که نمادهای دیگری نظیر فولاد، اخابر و شبندر نیز با فشار عرضه در کف قیمتی مواجه شده‌اند. این در حالی است که برخی نمادها نظیر ونوین، وگردش و ورازی با صف خرید صد میلیونی همراه هستند.

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که در این هفته به دلیل تعطیلات عید فطر تنها سه روز معاملاتی خواهد داشت و فردا نیز با دو عرضه اولیه به کار خود در این هفته پایان می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توصیه اکید به تازه واردها مراقب باشید در دام سفته بازان و گرگ های وال استریت نیفتید هشدار در گرداب بورس غرق نشوید. تمام نشانه ها حکایت از ریزش کماکان بازار دارد. این توصیه دلسوزانه را جدی بگیرید. قیمت ها چندین برابر ارزش ذاتی شرکت ها شده و حتی اگر افزایش سرمایه هم داده شود در سود شرکت های زیانده تاثیری نمیگذارد و باعث کمتر شدن قیمت ها به تناسب افزایش سرمایه و همینطور شناور سهم رو بالا میبرد که جمع کردن آن بسیار دشوار میشود. 30 سال تجربه علمی و حضور در بازارهای مالی داخل و خارج رو رایگان و دلسوزانه و بصورت خیلی ساده براتون گفتم. تصمیم با خودتان. روز خوش

  • ناشناس

    این هایی که امروز خریدار هستند شنبه هفته آینده با 10% زیان میگذارند تو صف فروش. با این قیمت های بالا بورس و شاخص بالا نداره. میتونید باز منفی بدید ولی بعد متوجه میشید چه تحلیلی درست.

  • اکرم

    وای آن اقا درست میگفت عجب ریزشی داره میکنه خانه فروختم سهام بانک و پالایشی و خودرویی خریدم 30 درصد از پولم نابود شد خانه هم ندارم وای بدبخت شدم

  • سجاد

    چنان سقوطی بکنه که انگشت به دهان بگیرید. آنهایی که تشویق به خرید میکردند کجا رفتند

  • حمزه غفاری

    سلام.فعلا در بازار بورس خبر خوشی نیست . نمادهای معروف و پایه هنوز پوست انداخته اند و سهامداران آن برای فروش چانه زنی می کنند و در صفهای طویل نوبت گرفته اند. یک شنبه بورس با دریافت کد سجام و کدبورسی و وارد بازار نامشهود مثل بورس ایران شدن بازی با آتشی است که هر آن امکان دارد به جان خرمن سرمایه تو بیفتد. دوستان در بورس فقط با ۳۰درصد پس انداز خود سهام بخرید نه با پول خونه و ماشین و….

  • محمدی

    آن هایی که میگفتند تحلیل قدیمی ها دیگه جواب نمیده چرا سکوت کردند! تازه هنوز حباب نترکیده هفته آینده هفته خاصی میشه. یاد بگیرید همیشه تنهایی به قاضی نروید چون هر کس تنها به قاضی بره رازی برمیگرده. اگر کسی آمد هوشیار مون کند باید توجه داشت که آیا درست میگه یا اشتباه.