کد مطلب: ۶۵۲۲۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سود سنواتی سهامداران پرداخت شد؟

سود سنواتی سهامداران پرداخت شد؟

قرار بود تا عید فطر سود سنواتی سهامداران پرداخت شود اما بررسی آمارها نشان می‌دهد که سود برخی از سهامداران پرداخت نشده است. این سود پرداخت می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دو سالی از الزام شرکت‌ها برای پرداخت سودهای سنواتی سهامداران می‌گذرد و بسیاری از شرکت‌ها هنوز هیچ سودی پرداخت نکرده‌اند.

برخی از شرکت‌ها علت این عدم پرداخت سود را ناقص بودن اطلاعات اعلام کردند و برخی دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم پرداخت سود نمی‌آورند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بعضی از شرکت‌های بورسی و فرابورسی بیش از چهار سال است که سود سهام پرداخت نکردند و این مبلغ را در حساب‌های خود نگه‌داشتند. نگه‌داری این مبلغ یعنی سود بیشتر برای شرکت‌ها و زیان مردم!

هفته گذشته سازمان بورس تمامی شرکت‌ها را ملزوم کرد تا عید فطر سودهای معوقه خود را پرداخت گنند. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا امروز سود بخشی از سهامداران پرداخت نشده است.

علت این عدم پرداخت سود مشخص نیست و احتمالا باقی مانده سودها تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت شود.

سود واریز نشده

کاربران تجارت‌نیوز و فضای مجازی و سهامداران بورسی نیز نسبت به عدم پرداخت سود واکنش نشان دادند و کاربری نوشت: «هنوز چیزی واریز نشده»

«هیچ سودی از هیچ شرکت بورسی تا به این لحظه پرداخت نشده است»

یک فعال بورسی در توییتر نوشت: «سود هم واریز نشده چند ساله قول میدن اما به جایی نمیرسن»

«سود دادن اما به ما سود ندادن معلوم نیست برای کی پرداخت شده!!»

آغاز پرداخت سود بورسی‌ها

یکی از کاربران توییتر نوشت: «روز عید فطر سود منو رو بعد ۵ سال دادن. خداروشکر»

«روز جمعه و بعد از عید فطر سود من اومد تو حسابم»

«نصف سود منو پرداخت کردند و منتظر بقیه اشم»

«سود من کل خانواده مو پرداخت کردند»

بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از شرکت‌ها هنوز سود سنواتی خود را پرداخت نکردند و احتمالا با پایان این ماه پرداخت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام
    متاسفانه هیچ سودی پرداخت نشده به حساب سجام که معرفی کرده ام، به طور مثال سودهای رسوب شده نمادهای دسبحان و دسانکو و غشهداب و ….
    لطفا پیگیری بفرمایید.

  • ناشناس

    دروغه هیچی پرداخت نکردن مثال بارزش سفارس که الان چند ساله سود منو پرداخت نکرده و هرساله میگه این مدارک رو پست کنید به این آدرس یا فاکس کنید به این شماره (شماره ای که خبری ازش نیست

  • ناشناس

    از این همه سهم فقط دروغ واریز شده برای ما فقط دروغ دروغ دروغ

  • ناشناس

    چرا سود سهام من کم واریزشده وبقیش واریز نشده لطفا رسیدگی شود

  • ناشناس

    سلام سودی پرداخت نشده وبعضی شرکتها ماهها هست بسته شده وباز نمیکنند تا سهامدار خرید یا فروش داشته باشه دیگه سود که پیشکش مثل وایند

  • نجفی

    متآسفانه ازاون سالی که سهام عدالت اعلام شدبرای بنده که سهام دارم هیچ سودی واریزنشده وحتی سجام ثبت نامم کردم ولی خبری ازواریزی سودمیست که نیست لطفاپیگیری کنیدممنون

  • احمدی

    سلام من سال 97شصت درصد سهام خود را فروختم برام 330هزارخالی کردند بانک کشاورزی هست این انصاف نیست لطفا بررسی کنید به خدا مستجر هستم مریض هم دارم مسعولین محترم برای بدبختهای مثل ما واریز کنید

  • ناشناس

    هیچی به حساب ما نیامده

  • رضا

    خاک بر سرت که پول نون نداشتی بچت گرسنه خوابید ولی پول اینترنت داشتی.ی گوشی لعنتی دستت داشتی اگه …و معرفتم داشتی بچت گرسنه نمیخوابید

  • رضا

    باز خوبه برا شما سوده من که پول خودمه و ضررم هست نمیدن.سهم کسعدی شرکت کاشی سعدی لعنتی با صف فروش چند روزه ما رو بزور برد مجمع افزایش سرمایه حق تقدمو فروخته با ۵۰درصد ضرر فروخت پولو هم واریز نکرد.تو بانک پول تو حسابشون هست اسم منم هست ولی حسابو یکاری کردن نشه بردارن ازش.حالا میگه شماره حسابو پست کن بیاد تا برات بزنیم در حالی که خودشم میگه که مشخصاتمون تو سیستم هست.خب حساب سجام هست بریزید دیگه فقط بهونه مسخره ایه برای نگه داشتن پولم،بفرستمم میدونم نمیریزن لااقل به این زودیا.اسم این کار چیه به نظرتون؟