کد مطلب: ۵۴۸۸۶۶

کاهش ۱۶ درصدی قیمت خانه در برخی مناطق تهران

کاهش ۱۶ درصدی قیمت خانه در برخی مناطق تهران

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۱۶ درصدی قیمت خانه در فروردین و اردیبهشت‌ در برخی مناطق تهران خبر داد و گفت: بازار مسکن، کاهش و پایداری قیمت‌ها را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود محمودزاده، درباره چشم‌انداز بازار مسکن، افزود: اگر اتفاق ویژه‌ای در سایر بازارهای موازی رخ ندهد حداقل تا پایان تابستان پایداری قیمت‌ها را در حوزه مسکن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی از افت ۳ درصدی قیمت مسکن در فروردین امسال خبر داد و گفت: این رقم در اردبیهشت امسال حدود دو درصد بود با این تفاوت که در پی آنالیز قیمت‌ها در مناطق مختلف پایتخت شاهد هستیم که در برخی مناطق تهران در ماه گذشته تا ۱۶ درصد کاهش قیمت داشتیم.

محمودزاده ادامه داد: وضعیت آنالیز قیمت‌ها در فروردین امسال نیز حاکی از رشد قیمت در ۵ منطقه تهران و کاهش قیمت در ۱۷ منطقه پایتخت است که این وضعیت در اردیبهشت‌ دوباره تکرار شد.

وی پیش‌بینی کرد که اگر بتوان سوداگران را از بازار مسکن خارج کرد و در عین حال در قالب طرح‌های اجرایی فعلی به بازار عرضه و تقاضا تعادل بخشید، کاهش و پایداری قیمت مسکن رخ خواهد داد.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاهش قیمت موقتی و به خاطر نامعلوم بودن سرنوشت برجام و انتخابات ریاست جمهوری است. دعا کنید برجام دوباره درست بشه وگرنه قیمتهای الان ، سال دیگه آرزو میشه

    • ناشناس

      دیگه تمام شد دوران شما سال دیگه به نصف قیمت باید بفروشی

    • ناشناس

      بشین تا نصف بشه

    • ناشناس

      رفت تو رکود 6 ساله قیمت ها در حال ریزش

    • ناشناس

      من اصلا فروشنده نیستم . یه خونه دارم راحت توش نشستم . اگر هم نظر دادم برای اینکه دلم برای امثال شما میسوزه

    • پوریا

      ?? بهمین خ باش

    • پوریا

      منتظر باش