کد مطلب: ۲۷۲۱۳۶

کف بازار / قیمت آپارتمان منطقه ۵ در تیر ماه ۱۳۹۷

کف بازار / قیمت آپارتمان منطقه ۵ در تیر ماه ۱۳۹۷

محله سازمان برنامه گران‌ترین و محله شهرزیبا ارزان‌ترین آپارتمان‌های نوساز منطقه ۵ شهرداری تهران را در بازار تیر ماه ۱۳۹۷ دارا هستند.

با توجه به نوسان قیمتی مرتبط با اقلام گوناگون، اطلاع داشتن از آخرین قیمت کالاها همواره از دغدغه مخاطبان بوده است.

در سلسله پست‌های « کف بازار »، خبرنگار تجارت‌نیوز با توجه به درخواست مخاطبان، قیمت یک قلم کالا را به صورت میدانی تهیه و منتشر می‌کند. در این میان، کالاهای مربوط به برندهای مختلف با قیمت‌های متنوع و قابلیت مقایسه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آنچه در زیر می‌بینید، جدول قیمت آپارتمان نوساز منطقه ۵ در بازار تیر ماه ۱۳۹۷ است:

آپارتمان منطقه 5 ۱۶ تیر ۹۷ 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کار این بنگاه داران است اخه این مشاغل به چه درد می خورد

  • اهالی شهرزیبا

    بنده از اهالی و ساکنین خیابان شهرزیبا هستم . قیمت مسکن نوساز متری 8.5 میلیون به بالاست نه ۷.200!!!!!
    واقعا قیمت خرید و اجاره مسکن در منطقه 5 به شدت بالا رفته و بدون هیچ نظارتی هرکس به طبع میل و اختیار خود قیمت مساکن را تعیین میکنند.

  • سعید

    درود مقصر اصلی بعد از دولت محترم ملت محترم هستند نباید خرید و فروشی بشه تا این وضعیت ایجاد نشه / به نسبت درامد ماهیانه مردم این قیمت ها خیلی نجومی هستند / مسکن رو در کشور های اروپایی یا حتی کشورهای همسایه مقایسه کنید با ایران می فهمید که چقد ما عجیب و غریب هستیم /

  • ناشناس

    قیمت مسکن در تهران از هیچ معیاری و اصولی پیروی نمیکند این دلالان و املاکی ها هستند که قیمتگذاری مینمایند و سازنده یا فروشنده هیچگونه دخالتی ندارند و ماشاء اله دولت ما همیشه در خواب غفلت و ابدی فرو رفته است . من از ملت عزیز تهران عاجزانه تقاضا دارم از خرید کردن در وضعیت فعلی اجتناب و خودداری نمایندو نگذارند این سودجویان شیطان صفت به فکر جیب هایشان باشندو سوء استفاده کنند.نخرید نخرید………………………………………………………………….

  • ناشناس

    سلام
    ازساکنین منطقه 8 نارمک هستم .اینجا هم به صورت خودجوش بنگاه های املاک و سازندگان عزیز و از خدابی خبر!!!! در رقابتی تنگاتنگ چندین ما0 است که به دلخواه قیمت مسکن را بالا می برند.نه نظارتی در کار است ونه گرفتن مالیات سنگین ونه ….