کد مطلب: ۴۸۳۶۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ راه برای دیدن احکام صندوق بازنشستگی کشور

۴ راه برای دیدن احکام صندوق بازنشستگی کشور

احکام جدید بازنشستگان کشوری صادر شده و طبق اعلام مسئولان این صندوق سه سامانه و یک اپلیکیشن برای مشاهده احکام در اختیار بازنشستگان قرار گرفته است، همچنین اختلال تا چند ساعت آینده برطرف می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که، احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.

اما افراد بسیاری برای ورود به سامانه با مشکل مواجه هستند و امکان مشاهده احکام برای بازنشستگان وجود ندارد.

«چراسایت حکم ها را نشون نمی ده»

«میخوام حکم جدید رو ببینم سایت خطا میده باز نمیشه چرا؟»

«چراسایت حکم هارانمی آورد دیشب وصبح بسیارتلاش کردم نشد.»

«از دیروز که خبر صدور احکام رو دادن سایت خرابه ،فقط دروغ تحویل میدن ، نه از سایت سازمان و نه ازدرکاه اینترنتی میشه داخل سایت رفت»

«من از دیشب تا بحال هرچقدر تلاش کردم سایت باز نشد گفتند از خاتم وارد بشم اونم باز نشد ترا خدا کمتر اذیت کنید»

احکام را از چه راهی ببینیم؟

در این خصوص اکبر افتخاری، مدیر عامل صندوق بازنشگی کشوری در گفتگو با تجارت‌نیوز سامانه sabasrm.ir را به عنوان مسیر دیگری برای مشاهده احکام افزایش حقوق بازنشستگی معرفی کرد و گفت: بازنشستگان می‌توانند درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (صبا) نیز احکام خود را مشاهده کنند.

روابط عمومی این صندوق نیز به تجارت‌نیوز گفت: بازنشستگان می‌توانند از طریق سامانه صندوق بازنشستگی، سامانه sabasrm.ir و اپلیکیشن خاتم نسبت به دریافت احکام خود اقدام کنند. در استان‌ها نیز سامانه پایش وجود دارد که بازنشستگان می‌توانند از طریق این سامانه نیز وارد شوند.

به گفته روابط عمومی، احکام صادر شده و حدود ۱٫۵ میلیون نفر مشغول دانلود احکام خودشان هستند که موجب کند شدن سامانه شده است، این اختلال تا دو، سه ساعت دیگر برطرف می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما بازنشستگان 99 حکمهامون نه مانند کسانی است که همسان سازی شدند ونه جزو باز نشستگان امسال لطفا رسیدگی کنید؟

  • ناشناس

    سلام چرا دوباره شروع کردید به دروغ گویی وزیر مدیر عامل البته شما هم از یاران روحانی هستید/45% 77% حقوق بنده 15% اضافه شده ضوابط را اعلامکنید شما همروی نوبخت را سفید کردید

  • ناشناس

    سلام اینجانب بازنشستگی خویش فرما صندوق بازنشستگی کشوری هستم. حکم به من صادر نشده و یک ریال هم اضافه نشده و نه حق اولاد و نه حق همسر تعلق نمی گیرد. و حقوق حکم ۲۸۰۰۰۰۰ هزار تومان ناخالص است

    • علی

      اینها که گفتند همه بازنشستگان همسان سازی شدند، پس باز هم دروغ گفته اند!؟

  • ناشناس

    بند در99 بازنشسته شدم6میلیون حقوقم بود الان 24میلیون تومان ازحقوقم کم شد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه واقعا قانون متشکرم

  • امیر عباسی

    ما جمعی از بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان هستیم متاسفانه تا کنون علی الرغم پیگیری های انجام شده برای بازنشستگان اعضای غیر هیات علمی و هیات علمی هیچگونه حکمی صادر نگردیده و این امر نشان میدهد ظاهرا تصمیم گرفته شده شامل حال ما نخواهد شد .در صورتیکه جناب آقای حاج بابایی موسس دانشگاه فرهنگیان این موضوع را بارها بصورت مکتوب به آقای نوبخت متذکر شدند و قرار بود موضوع افزایش این قشر فراموش شده مورد پیگیری قرار گیردولی تا کنون هیچ حکمی صادر نشده است.

  • امیر عباسی

    با سلام:ما جمعی از بازنشستگان عضو هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه فرهنگیان هیچ حکمی در ارتباط با این افزایش دریافت نکرده ایم و ایم موضوع نیز از طریق آقای حاج بابایی نیز بصورت مکتوب بت آقای دکتر نوبخت اعلام گردیده بود ولی تا بحال هیچ ترتیب اثری داده نشده است

  • ناشناس

    سایت بدلیل دروغ گویی همسان سازی وترمیم حکم بازنشستگی باز نمیشه …..خجالت بکشیدکه اینقد دروغ میگید تا مملکت دوی شاخ دروغ سوار شده

  • ناشناس

    حکم کامل را چگونه ازطریق سایت پیگیریک کنم0منظورم ریزحکم مثل اسم فامیل رتبه مدرک تحصیلی ایثارگرعایله مندی و………

  • ناشناس

    سلام صبااپلیکیشنش برای تلفن ایفون بازنمیشه بعدحکم رونصفه نشون میده

  • ناشناس

    حکم نصفه بدردعمت می خوره