کد مطلب: ۶۹۲۲۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

غلبه خرس‌ها بر گاوهای بازار رمزارز

غلبه خرس‌ها بر گاوهای بازار رمزارز

بیت‌کوین روز گذشته پس از تلاش دوباره برای تصاحب سطح ۲۴هزار و ۵۰۰ دلار، با مقاومت خرس‌ها مواجه شد و تا سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار پایین آمد. بازار رمزارز امروز روندی اصلاحی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، بیت‌کوین در تلاش برای باز پس گیری سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار است. خرس‌های بازار رمزارز روند قیمت را در دست گرفتند و رشد بیت‌کوین در بالای ۲۴هزار دلار را با سختی مواجه کردند.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین، Lookintobitcoin

شاخص ترس و طمع بازار رمزارز

قیمت بیت‌کوین تلاش کرد تا بالای سطح ۲۴۰۰۰ دلار باقی بماند. قیمت بیت‌کوین تا لحظه نگارش این گزارش در حال کاهش است و به حمایت ۲۳۰۰۰ دلار نزدیک می شود. حرکت قیمت به زیر ۲۳۰۰۰ دلار ممکن است باعث کاهش شدید بیت‌کوین شود.

روند 4 ساعته بیت‌کوین

روند ۴ ساعته بیت‌کوین، Tradingview

روند بیت‌کوین

پس از شکست به زیر ۲۴۰۰۰ دلار، قیمت بیت‌کوین در تلاش برای به دست آوردن مجدد شتاب صعودی خود بود. بیت‌کوین اکنون به سمت سطح ۲۳هزار و ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۳ هزار دلار است که زیر آن قیمت حتی می‌تواند برای ماندن در بالای سطح ۲۲هزار و ۸۰۰ دلار نیز دست و پنجه نرم کند.

در جهت صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت در نزدیکی سطح ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار روبرو شود. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۴هزار دلار است. بسته شدن کندل روزانه بالای سطح ۲۴هزار دلار می تواند شروع یک روند افزایشی اما کند قیمت باشد.

روند 4 ساعته اتریوم، Tradingview

روند ۴ ساعته اتریوم، Tradingview

روند اتریوم

اتریوم اکنون به سطح ۱۸۰۰ دلار نزدیک شده‌است. قیمت اتریوم حتی چند نشانه‌نزولی زیر سطح ۱هزار و ۸۰۰ دلار نشان می‌دهد. حمایت اصلی نزدیک به همین سطح قرار دارد. در صورت شکست قدرتمند به زیر ۱۸۰۰ دلار، قیمت می‌تواند در کوتاه مدت تا محدوده ۱هزار و ۷۵۰دلار نیز کاهش یابد. پشتیبانی کلیدی بعدی ممکن است ۱۷۰۰ دلار یا ۱۶۵۰ دلار باشد.

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۱۸۵۰ دلار همچنان با مقاومت خرس‌ها مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱هزار و ۹۰۰ دلار است. بسته شدن کندل روزانه بالای ۱۹۰۰ دلار ممکن است شروع یک افزایش موقت را نوید دهد.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو به آرامی به سمت منطقه حمایت ۰٫۵۳ دلار پایین تر می‌رود. اگر گاوها نتوانند از ۰٫۵۳ دلار محافظت کنند، ممکن است کاهش شدیدی رخ دهد. گفتنی است قیمت می‌تواند به سمت سطح ۰٫۵۲ دلار کاهش یابد.

بایننس‌کوین زیر سطح ۳۱۵ دلار است. حمایت نزدیک به سطح ۳۰۰ دلار قرار دارد. اگر خرس‌ها همچنان فعال باشند، ممکن است قیمت منطقه حمایتی ۳۰۰ دلاری را در کوتاه مدت دوباره آزمایش کند. در صورت ریزش قیمت به زیر این سطح، می‌توانیم روند شدیدتری داشته باشیم.

سولانا بیش از ۸ درصد کاهش یافته است و به منطقه حمایت ۴۰ دلار نزدیک است. حرکت قدرتمند به زیر حمایت ۴۰ دلار می‌تواند ما را برای آزمایش سطوح پایین‌تر از ۳۹دلار جابه جا کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.