کد مطلب: ۷۳۰۶۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی تحلیلگر معروف درباره بازار رمزارز و قیمت بیت کوین

پیش بینی تحلیلگر معروف درباره بازار رمزارز و قیمت بیت کوین

توماس لی، استراتژیست و تحلیلگر برتر بازار رمزارز و وال استریت، که یکی از بنیان‌گذاران Fundstrat Global Advisors است، باور دارد که ارزهای دیجیتال با وجود عملکرد ضعیف در سال 2022 دوباره اوج خواهند گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحلیلگر معروف، توماس لی، که اخیراً در مصاحبه‌ای با CNBC حاضر شد، بیان داشت که بازار خرسی رمزارز پدیده جدیدی برای کاربران این بازار نیست. وی خاطرنشان کرد که صنعت کریپتو در سال 2018 نیز رکود مشابهی را تجربه کرد. زمانی که بیت‌کوین بیش از 70 درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین سطح تاریخی آن یعنی 69 هزار دلار از دست داد.

توصیه توماس لی در بازار رمزارز

توماس لی بیان داشت: 2022، سال وحشتناکی برای رمزارزها بود. هیچ‌کس در سال 2022 از طریق رمزارزها درآمد بالایی را کسب نکرده است. اما این وضعیت در مقایسه با سال 2018 تفاوت چندانی ندارد. اگر به آن زمستان رمزارز نگاهی بیندازیم، بیت‌کوین از سطح 17000 دلار به چیزی در حدود 1200 دلار رسید. در همان زمان بود که برخی از بهترین پروژه‌های فعلی بازار رمزارز ایجاد شدند.

لی همچنین افزود: رکود فعلی بازار، لحظه مهمی برای صنعت رمزارز است. زیرا بازار در حال پاکسازی بسیاری از بازیگران بد است. وی همچنین تاکید کرد که بازار کریپتو از بین نرفته است. او یقین دارد که حوزه کریپتو و رمزارز به دلیل آنچه به دنیا ارائه می‌دهد، قدرت ماندگاری بالایی خواهد داشت.

وقتی از توماس لی پرسیده شد که آیا هنوز خرید بیت‌کوین را توصیه می‌کند، لی پاسخ داد: بله. ما برای اولین بار در سال 2017 در مورد بیت‌کوین اظهار نظر کردیم و به مردم توصیه کردیم 1% از سرمایه خود را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند. در آن زمان بیت‌کوین زیر 1000 دلار بود.

بازار رمزارز و بیت‌کوین

روند هفتگی قیمت بیت‌کوین، منبع: Tradingview

لی بیت‌کوین را صعودی می‌بیند

زمانی که Lee's Fundstrat اولین گزارش خود را در مورد بیت‌کوین در سال 2017 منتشر کرد، این شرکت پیش‌بینی داشت که ارزش این کوین بزرگ تا سال 2022 بین 15000 تا 50000 دلار خواهد شد.

تا این لحظه، این پیش‌بینی تا حد زیادی درست بوده است، زیرا بیت‌کوین در ابتدای امسال نزدیک به 50000 دلار معامله می‌شد و طی چند روز گذشته در بحبوحه سقوط FTX که زمانی سومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان بود، به حدود 16000 دلار کاهش یافت.

در ماه فوریه، لی پیش‌بینی صعودی‌تری در مورد بیت‌کوین به اشتراک گذاشت و گفت که این رمزارز می‌تواند در سال‌های بعد به 200 هزار دلار برسد.

در آن زمان، وی استدلال کرد که نرخ‌های بهره باعث می‌شود صاحبان اوراق قرضه در آینده پول خود را از دست بدهند. به این ترتیب، بسیاری از سرمایه‌گذاران آمریکایی سرمایه خود را به دارایی‌های جایگزین مانند رمزارزها اختصاص می‌دهند و این مسئله می‌تواند قیمت بیت‌کوین را تا 200 هزار دلار افزایش دهد.

لی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین نقطه ضعف برای بازار کریپتو، آسیب‌پذیری در بیت‌کوین است، زیرا مهم‌ترین بلاکچین کنونی است و بیشترین ارزش ذخیره‌شده روی آن قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار ارز هم بورس به فنا رفت

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    موافقم و درست میگه

  • ناشناس

    بسیار عالی

  • ناشناس

    علت افت کردن رمزارزها جنگ روسیه علیه اوکراین هست ،روسیه و کره شمالی از رمزارزها برای تامین کسری بودجه نظامی خود بهره میبرند.

  • ناشناس

    جنگ اوکراین تعیین تکلیف بشود رمز ارز ها رشد میکنند