کد مطلب: ۷۵۴۰۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازگشت بیت کوین به سطح ۲۳ هزار دلار پایدار می‌ماند؟

بازگشت بیت کوین به سطح 23 هزار دلار پایدار می‌ماند؟

حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین به 30 میلیارد دلار رسید. برخی از معامله‌گران این موضوع را نشانه‌ای از تداوم رشد بیت کوین در بازار می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت Blockstream، ارائه‌دهنده زیرساخت دارایی‌های دیجیتال، ۱۲۵ میلیون دلار برای تامین مالی خدمات استخراج بیت کوین خود جمع‌آوری کرده است.

شرکت Blockstream در 24 ژانویه اعلام کرد که این تامین مالی توسط یک وام تضمین شده پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، وجوه دریافت شده برای گسترش عملیات استخراج بیت کوین این شرکت نیز استفاده خواهند شد.

به طور کلی، ماینرها از فناوری انرژی‌بر خود برای تولید بلوک بیت کوین استفاده می‌کنند. این ماینرها در ازای فعالیت مقدار ثابتی ارز دیجیتال به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

با کاهش ارزش بیت کوین، سودهای دلاری در دسترس ماینرها نیز کاهش می‌یابد و همه شرکت‌ها به جز مقرون به صرفه ترین آن‌ها مجبور به خروج از بازار ماینینگ می‌شوند.

نمودار بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

بیت کوین در سطح 23186 دلار قرار دارد و حجم معاملات 24 ساعته آن 30 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 0.5 درصد صعود داشته است. این رمز ارز در CoinMarketCap با ارزش بازار زنده 446 میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

این ارز دیجیتال پیش از بازگشت به سطح 23 هزار دلار، سطح حمایت 22325 دلار را آزمایش کرد و پس از بسته شدن کندل‌های قیمت بالاتر از این سطح، معامله‌گران را نسبت به پتانسیل بازگشت روند صعودی قیمت امیدوار کرد.

سطح مقاومت فعلی بیت کوین 23250 دلار است و اگر از این سطح فراتر رود، بیت کوین می‌تواند تا سطح 23900 دلار و 25150 دلار افزایش یابد.

اگر مقاومت 22325 دلاری از سمت نزولی شکسته شود، ممکن است روند اصلاحی عمیق‌تری را در بازار به دنبال داشته باشد. این مسئله می‌تواند منجر به کاهش قیمت تا سطح 21500 دلار و حتی رسیدن قیمت به سطح 20450 دلار شود.

افزایش بازی‌های پاداش‌‎دهنده بیت کوین

دو بازی جدید به همراه پاداش کریپتویی توسط شرکت ZEBEDEE، یک سرویس پرداخت بازی و VIKER، یک شرکت بازی موبایلی منتشر شده است. ZEBEDEE، یک سیستم پردازش پرداخت بازی مبتنی بر بیت کوین، از راه اندازی دو بازی کلاسیک VIKER در 18 ژانویه خبر داد.

جدیدترین بازی اضافه شده به لیست بازی‌های کریپتویی، شطرنج است. اکنون این امکان برای کاربران وجود دارد تا با بازی شطرنج در تلفن خود بیت کوین را به عنوان پاداش دریافت کنند. این رویداد می‌تواند محبوبیت این ارز دیجیتال را در بین بازیکنان افزایش دهد.

دستورالعمل‌های جدید آفریقای جنوبی

هیئت تنظیم مقررات تبلیغات آفریقای جنوبی (ARB) دستورالعمل‌های خود را برای تبلیغات ارزهای دیجیتال در 23 ژانویه به‌روز کرد. هدف این سیاست جدید افزایش شفافیت و در عین حال محافظت از آفریقای جنوبی در برابر تبلیغات غیراخلاقی است.

در تبلیغات باید ذکر شود که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با توجه به نوسانات و غیرقابل پیش بینی بودن آن، بر اساس آیین نامه رویه تبلیغاتی، خطر زیان مالی را به همراه دارد. در نتیجه، در این نوع تبلیغات باید به وضوح بیان شود که سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کریپتو ممکن است منجر به از دست رفتن کل سرمایه شود.

به عنوان یک کشور در حال توسعه، تلاش‌های آفریقای جنوبی برای تنظیم و مدیریت تبلیغات ارزهای دیجیتال حاکی از افزایش پذیرش جهانی این رمز ارز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یونس

    من این بازی رو دارم