کد مطلب: ۷۶۱۹۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قابلیت استفاده از گیف به کامنت اینستاگرام اضافه شد

قابلیت استفاده از گیف به کامنت اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام قابلیت استفاده از گیف در بخش کامنت را اضافه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، استفاده از گیف در کامنت های اینستاگرام امکان‌پذیر شد. این باعث جذابیت هرچه بیشتر تعاملات کاربران از طریق بخش نظرات زیر پست‌ها می‌شود.

اینستاگرام کار خودش را به‌عنوان یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس آغاز کرد، اما بعده‌ها با استوری‌ها و ریلزها مسیرش عوض شد. اکنون طوری شده که حتی ممکن است شما به‌طور اتفاقی وارد بخش ریلزها شوید و ساعت‌ها به‌تماشای ویدیوهای کوتاهی که کاربران منتشر کرده‌اند، بنشینید.

بسیاری از کاربران زیر پست‌ها، نظر خودشان را می‌گذارند. در حال حاضر شما می‌توانید در کنار متن، از ایموجی‌ها نیز در بخش نظرات استفاده کنید. اما به‌زودی قرار است کامنت‌گذاری در اینستاگرام جذاب‌تر شود. ظاهراً به‌زودی استفاده از گیف در کامنت های اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود. اما این گزینه چگونه خواهد بود؟

استفاده از گیف در کامنت های اینستاگرام چگونه است؟

طعاً تا به حال هنگام پاسخ دادن به استوری دنبال‌شوندگان خود متوجه دکمه GIF در کنار باکس ورود متن شده‌اید. وقتی شما روی آن ضربه بزنید، چند گیف پیشنهادی به‌همراه یک نوار جستجو برای پیدا کردن بهترین گیف متناسب با پاسخ شما، به‌نمایش گذاشته می‌شود.

استفاده از گیف در کامنت های اینستاگرام

دقیقاً همین گزینه به بخش کامنت‌ها نیز اضافه خواهد شد. برخی از کاربران متوجه اضافه شدن یک دکمه GIF در باکس کامنت زیر پست‌ها، همانگونه که در استوری‌ها است، شده‌اند. اینستاگرام برای این بخش، از کتابخانه عظیم Giphy استفاده کرده است که به شما اجازه می‌دهد از گیف‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

البته در حال حاضر فقط برخی از کاربران پلتفرم iOS متوجه این بخش اضافه شده در بخش کامنت‌ها شده‌اند. در حال حاضر فقط برخی از کاربران این گزینه را دیده‌اند و به‌طور گسترده در دسترس کاربران آیفون‌ها قرار نگرفته است. اینکه چه زمانی کاربران اندرویدی می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند، مشخص نیست.

در عین حال اینستاگرام قابلیت جدیدی به‌نام Quiet Mode را معرفی کرده که به کاربران کمک می‌کند کمی از فضای شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرند و بر اعتیاد خود به استفاده از این شبکه‌ها غلبه کنند. با فعال شدن این گزینه، برنامه نوتیفیکیشن‌ها را موقتاً قطع می‌کند و هر کسی که برای شما دایرکت مسیج می‌فرستد را از این قضیه مطلع می‌کند.

این اپلیکیشن همچنین به‌شما اجازه می‌دهد انواع خاصی از محتوا که به آن‌ها علاقه‌ای ندارید را علامت‌گذاری کنید تا عکس‌ها و ویدیوهای کمتری از آن‌ها را در زبانه‌های Explore و Reels ببینید.

منبع: گجت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالیه