کد مطلب: ۷۲۶۹۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲/ کدام گوشی مقرون به‌صرفه است؟

بهترین گوشی‌های شیائومی در سال 2022/ کدام گوشی مقرون به‌صرفه است؟

در چند سال اخیر گوشی‌های برند شیائومی توانسته‌اند طرفداران زیادی پیدا کنند. در سال 2022 نیز این برند مدل‌های پرچمداری را معرفی کرد که علاوه بر مقرون به‌صرفه بودن، عملکرد قابل قبولی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود اینکه شیائومی برندی نوظهور در تولید گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، اما این شرکت توانسته با تولید گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه که از کیفیت بالایی هم برخوردارند؛ جایگاه خوبی در میان کاربران جهان پیدا کند.

شیائومی گوشی‌های مختلفی تولید می‌کند که حتی تعدادی از آن‌ها در بین بهترین گوشی‌های جهان قرار می‌گیرند. شیائومی یک گوشی برای هر بودجه و نیاز کاربر در نظر گرفته است.

بهترین انتخاب در سال 2022: شیائومی 12 پرو

جدیدترین و بهترین تولید شیائومی، سری 12 است که شامل 12 و 12 Pro می‌شود. هر دو دستگاه دارای مشخصات پریمیوم مانند اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

اما در حال حاضر کارشناسان، شیائومی 12 پرو را پرچمدار این برند می‌دانند. البته این دستگاه ارزان‌قیمت نیست و حدود 999 دلار برای داشتن آن باید هزینه کرد.

گوشی شیائومی

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.73 اینچی، شارژ فوق سریع 120 واتی، ظاهری مناسب و سه دوربین عالی 50 مگاپیکسلی است.

گوشی شیائومی 12 پرو با عملکرد قدرتمند نیز برای گیمرها، عکاسان و طرفداران سرگرمی عالی است.

همچنین، باید به این نکته توجه کرد که این گوشی دارای رتبه IP نیست، اگرچه دارای برخی اقدامات ضد آب و ضد گردوغبار است. همچنین، طبق بررسی‌ها دوربین آن در زوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارد.

حدود قیمت گوشی پرچمدار شیائومی در بازار ایران 27 میلیون و 500 هزار تومان تا 27 میلیون و 900 هزار تومان است. این رنج قیمت معادل یک گوشی پرچمدار اپل یعنی آیفون 12 است.

بهترین پرچمدار بازی: Poco F4 GT

پوکو F4 GT شیائومی به راحتی خود را در بخش میان رده بالایی قرار می‌دهد. این دستگاه هم جزو پرچمداران است، اما مانند سری 12 شیائومی عمل نمی‌کند.

این گوشی هوشمند برای بازی ساخته شده است. مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی و کنترل دما دستگاه بسیار خوب است.

گوشی هوشمند Poco F4 GT حتی در طول جلسات بازی طولانی بیش از حد گرم نمی‌شود و کاربر می‌تواند تمام بازی‌های خود را با سرعت ثابت 60 فریم در ثانیه انجام دهد.

گوشی شیائومی

باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن طولانی‌ترین باتری موجود در بازار نیست، اما با شارژر سریع 120 واتی Hyper Charge آن را جبران می‌کند. رسیدن از 0 به 100 درصد در 25 دقیقه چیزی است که در صنعت شارژ موبایل به عنوان «تغییر بازی» باتری شناخته می‌شود.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ممتاز با MIUI هستید که بیشتر برای بازی مناسب باشد تا عکاسی، Poco F4 GT بهترین انتخاب است.

با وجود اینکه قیمت گوشی‌های گیمینگ معمولا بالاست، اما این گوشی شیائومی با قیمت‌های 13 میلیون و 900 هزار تومان تا 16 میلیون و 500 هزار تومان در بازار موجود است.

شیائومی Mi 12T Pro

شیائومی 12T Pro تقریباً تمام نقاط قوت 12 Pro، پرچمدار شیائومی را دارد. البته با کمی تفاوت‌های جزئی که با توجه به قیمت پایین‌تر آن، قابل بخشش است.

این گوشی شیائومی 12T با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. در این دستگاه برای قدرت بخشیدن به 12T Pro از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده شده و حافظه رم و داخلی نیز به ترتیب از نوع LPDDR5 و UFS 3.1 است.

گوشی شیائومی 12T پرو به نمایشگر 6.67 اینچی مجهز است و از نرخ به‌روزرسانی تا 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند. داخل این صفحه نمایش یک حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

گوشی شیائومی

با این حال، ماژول دوربین 200 مگاپیکسلی آن چندان کامل به نظر نمی‌رسد، طراحی آن کمی پایین‌تر از رقباست و قابلیت شارژ بی‌سیم در آن وجود ندارد. اما به طور کلی این دستگاه گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی میان‌رده با عملکرد نسبتا قابل قبولی هستند.

قیمت این دستگاه شیائومی از حدود 18 میلیون و 800 هزار تومان آغاز می‌شود تا 19 میلیون و 500 هزار به فروش می‌رسد.

مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی شیائومی در 2022: Redmi Note 11 Pro

Redmi Note 11 Pro گوشی هوشمندی است که بهترین قیمت را نسبت به عملکرد آن دارد. این دستگاه را می‌توان با قیمت 500 دلار (14 میلیون تومان) از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کرد.

این دستگاه یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با Full HD+ و 120 هرتزی دارد. همچنین، ماژول عکس سه‌گانه 108 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 120 واتی در این دستگاه جای‌گذاری شده است.

گوشی شیائومی

از طرفی این گوشی شیائومی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند. به طور خلاصه، Redmi Note 11 Pro تقریباً همه ویژگی‌ها را برای حکومت بر بخش میان‌رده شیائومی دارد.

در بازار موبایل ایران، این گوشی با قیمت‌های 8 میلیون تومان تا 9 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت‌های بالاتر بستگی به نوع کارت حافظه و رم آن دارد.

بهترین گوشی هوشمند ارزان: Redmi Note 11

هر سال، شیائومی محدوده پایه خود را با Redmi تجدید می‌کند. این گوشی کمی پریمیوم‌تر از Redmi 10 است که امسال توسط شیائومی عرضه شد.

در این گوشی، یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD+ و 90 هرتز وجود دارد. صفحه نمایش آن با توجه به قیمت آن وضوح فوق‌العاده‌ای دارد.

شیائومی

همچنین؛ قدرت کافی در زیر بدنه این گوشی برای انجام بازی‌ها و همچنین برای برنامه‌های روزمره وجود دارد و ماژول دوربین نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است. Redmi Note 11 همچنین عمر باتری عالی و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا را ارائه می‌دهد.

این گوشی با قیمت کمتر از 300 دلار که با احتساب نرخ ارز در ایران، چیزی حدود 8 میلیون و 800 هزار تومان می‌شود، در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.