خبر مهم:

کد مطلب: ۳۱۷۶۴۴

جیمیل ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد

جیمیل ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد

جیمیل در توئیتر خود اعلام کرد که این سرویس گوگل ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد.

جیمیل (Gmail) به عنوان محبوبترین و متداول‌ترین سرویس پیام‌های الکترونیکی محسوب می‌شود. طی توئیتی به اشتراک گذاشته شده در حساب کاربری رسمی توئیتر این سرویس گوگل اعلام شده است که پلتفرم ایمیل گوگل در حال حاضر 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این آمار اعلام شده نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال جیمیل نسبت به فوریه 2016 که یک میلیارد نفر اعلام شده بود، 33 درصد رشد داشته است.

با جمعیت 7.53 میلیارد نفری جهان، یک حساب کاربری Gmail در هر 5 نفر روی کره زمین وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برخی از افراد دو یا چند حساب کاربری در جیمیل دارند.

سرویس جیمیل کار خود را از آوریل 2004 به عنوان یک نسخه بتا و به عنوان نسخه تحت وب آغاز کرد و در جولای سال 2009 از حالت بتا خارج شد. یک نسخه جاوا از آن در سال 2006 برای گوشی‌های تلفن همراه منتشر شد.

تا قبل از سال 2012، جیمیل 425 میلیون کاربر فعال داشت و این رقت تا سال 2015 به بیش از دو برابر و به رقم 900 میلیون رسید. 75 درصد این کاربران روی گوشی‌های همراه خود از این سرویس استفاده می‌کردند.

توئیتی که جیمیل در حساب کاربری توئیتر خود گذاشته شامل یک گیف می‌شود که نوشته شدن یک پیام را در نسخه دسکتاپ جیمیل نشان می‌دهد و در آن نوشته شده است: «فقط می‌خواستیم از تک تک شما تشکر کنیم.» و بعد در آخر نامه نوشته می‌شود: «دوستدار شما، تیم جیمیل».

گفتنی است، اگر شما هم یکی از 1.5 میلیارد کاربر جیمیل نیستید، می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق اپ استور اپل و پلی استور گوگل دریافت کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.