کد مطلب: ۵۸۴۲۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تناقض در اطلاعات رانندگان اسنپ/ به خودروهای ثبت نشده اعتماد کنیم؟

تناقض در اطلاعات رانندگان اسنپ/ به خودروهای ثبت نشده اعتماد کنیم؟

گاهی اوقات برای مسافران اسنپ این اتفاق می‌افتد که مشخصات خودرو با مشخصات خودروی معرفی شده در اپلیکیشن تطابق ندارد و این مورد اخیرا زیاد شده است. آیا می‌توان به خودروهای ثبت نشده اعتماد کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی اوقات برای مسافران اسنپ این اتفاق می‌افتد که مشخصات خودرو با مشخصات خودروی معرفی شده در اپلیکیشن تطابق ندارد و راننده‌ها ادعا می‌کنند که خودروی جدیدشان در سیستم اسنپ ثبت نشده است.

زمانی که کاربری درخواست خودرو از اپلیکیشن اسنپ را می‌کند، بعد از پذیرش راننده، در مرحله اول اپلیکیشن اسنپ مشخصات راننده، تصویر او و اطلاعات خودرو مورد نظر را برای مسافر به نمایش می‌گذارد.

اما برخی از مسافران تاکسی‌های اینترنتی در چند وقت اخیر از عدم تطابق مشخصات خودرو راننده با اطلاعات اپلیکیشن اسنپ شکایت داشتند، چرا که نبود تطابق ممکن است امنیت سفر مسافر را به خطر بیاندازد.

کاربری در توییتر نوشته بود: «‏اسنپ پر از ماشینایی شده که پلاک ماشین با پلاکی که توی برنامه ثبت شده متفاوته، بعد یه سوالی که پیش میاد اینه که اگه یه راننده یه تخلفی رو مرتکب بشه باید کدوم شماره پلاک رو گزارش کرد؟»

«بد نیست که ⁧‫اسنپ‬⁩ یه فکری هم واسه‌ اون راننده‌هایی که پلاک ثبت شده‌شون با پلاک واقعیشون فرق داره کنه!!!»

«اسنپ گرفتم ماشینی که اومده پلاکش با اونی که تو اسنپه فرق داره، بهش میگم چرا میگه تعویض پلاک کردم هنوز ثبت نشده؛ حالا باکلی بحث لغو سفر کردم. شما فکر کنید امنیت اسنپ که متاسفانه بعد بخوای با ماشینی بری که هیج جاش ثبت نشده!»

یکی مسافران در این باره به تجارت‌نیوز گفت: « زمانی که اسنپ گرفتم راننده با من تماس گرفت و گفت که ماشین و پلاک‌اش متفاوت است، من هم قبول کردم که مشکلی ندارد.»

وی ادامه داد: «از راننده علت نبود تطابق را جویا شدم و پاسخ داد به علت اینکه تغییر خودرو و پلاک ماشین در سیستم اسنپ اینترنتی شده است چند ماهی زمان می‌برد تا در اپلیکیشن اعمال شود، راننده‌ها که نمی‌توانند چند ماه کار نکنند.»

سیستم تعویض خودروی راننده در اسنپ چگونه است؟

علی قاضی، معاون عملیات اسنپ به تجارت‌نیوز گفت: قابلیت ثبت مشخصات خودروی جدید برای کاربران راننده‌ای که خودروی خود را تعویض کرده‌اند در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است. کاربران راننده می‌توانند به‌راحتی مشخصات خودروی جدید خود را داخل اپلیکیشن به ما اعلام کنند و پس از احراز هویت، اطلاعات خودروی جدید این عزیزان در سیستم ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ما از مسافران خود همیشه درخواست می‌کنیم پیش از سوار شدن حتما پلاک خودرو و تصویر راننده را با مشخصات موجود در اپلیکیشن تطبیق دهند و در صورتی‌که مشخصات خودرو (پلاک و نوع وسیله نقلیه) و تصویر راننده با اطلاعات موجود در اپلیکیشن تطابق نداشت از انجام سفر خودداری کنند و به سرعت پشتیبانی را در جریان این موضوع قرار دهند.

معاون عملیات اسنپ اظهار کرد: طبق گزارش‌های مسافران، اسنپ خودروهایی را که مشخصات آن‌ها با آنچه درون اپلیکیشن درج شده متفاوت است شناسایی می‌کند و از این کاربران راننده درخواست می‌شود در اسرع وقت مدارک خود را به‌روزرسانی کنند. پس از انجام احراز هویت این افراد، در نهایت آن‌ها فقط با خودرویی که در سیستم ثبت شده می‌توانند سفرهایشان را انجام دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اصلا نبایداسنپ یاتپسی سوارشد

  • عاقل

    راننده ها گزینش شد خ
    متصدی ثبت نام بودم کمتر از 5 دیقه خودرو ثبت و فعال میشه سو پیشینه و … هم دلخوشکنکه هفت خان خ اگه راست میگی برو تاکسی رانی پروانه کار بگیر تا بفهمی نیم خان هم نرفتی متاسفانه مراجعه داشتم با مدارک جعلی و دزدی که اقرار داشت و می گفت 100 میدم ثبت نامم کن با مدارک جدید گفتم خیر بعد چند روز امد و گفت ثبت نام شدم پیش یه همکار دیگت 100 تومنم از کفت رفت مسافر تو ماشینش بوش گازشو گرفت و بعد گفتن این حرفا رفت که رفت
    اسنپ فقط 2 طرف رو بهم وصل میکنه یه برگه میده امضا کنی مدارک ماشین به نام هرکسی باشه مهم نیست خودرو در مراجعه وجود داشته باشه یا نه مهم نیست 24 ساعته دور میدونا دارن ثبت نام میزنن الکی جو رو امنیتی نکنید فقط ماینه فنی مهم هست برای راننده که بنزینشو بهش بدن ولا غیر خوب و بد همه جا هست ولی امنیت خیر راننده گوشیرو هین صفر خاموش کنه نت رو قطع کنه یا مسافر سوار شد رو نزنه هیچکس نمیتونه ادعا کنه تازه اسنپ نشد میره تپسی اونجا انداختنش بیرون 5 دیقه بعد میره یه جا دیگه ثبت نام میزته مگه طرف پرانه اشتغال داره که 7 خان رستم رو رد کنه … خیر

  • رضا هستم

    با سلام من ساعات بی کاریم اسنپ کار میکنم. باید به عرض برسانم اسنمپ بصورت خودکار هر ماه بروز رساتی دارد هفته پیش سرویس منو قطع کرده بود واز من بروزرسانی خواسته بود که من قبلش انجام داده بودم ولی بازم بروز رسانی ازم خواسته بود که اخرش بعد چهار روز تلفنی با پشتیبانی صحبت کردم وسرویسم بر قرار گردید

  • میرزا نوروز

    آخه آدم خنده اش میگیره از این مباحث بچه گانه و پیش پاافتاده،
    خب دوست عزیز مشخصات ماشینو با برنامه مطابقت بده ،
    اگه مغایرت داشت سفرو لغو کن
    زیر گیوتین که نزاشتنت که حتما حتما هر ماشینی بود سوار شی،
    یعنی توی هیچ نهاد و دستگاهی مشکل و نقصان نیست و همه جا گل و بلبله که اینطوری دارین اسنپو می کوبین ،
    تو همه دستگاهها مشکلات و نواقص هست ، شما باید عاقل باشی و درسترین کارو انجام بدی،
    یکمی بزرگ شیم بد نیست.

  • ناشناس

    اینکه چند ماه طول میکشه دروغ محض استمن خودم راننده اسنپم ماشین جدید گرفتم مشخصاتو تو برنامه ثبت کردم به چند ساعت نکشید که تایید شد و با خدرو جدید کار میکنم

  • میرزا نوروز

    هر چند من خودم به شخصه دل خوشی هم از اسنپ ندارم
    و چند وقتی هست که دیگه کار نمیکنم ،
    مسافر میگفت که میشه سیگار کشید ، با نهایت احترام بهشون
    عرض میکردم که دود سیگار باعث سر درد و سرگیجه میشه برام
    و حساسیت دارم بهش ، طرف میرفت و برام نمرات منفی ثبت میکرد و فردا صبح میدیدم که چند امتیاز ازم کم شده،
    به مسافر جرات نداشتی بگی که لوکیشین مبدا و یا مقصدو
    اشتباهی زدی ، پیاده میشد و برات نمرات منفی ثبت میکرد
    مث آب خوردن ، اسنپ ۹۹درصد حامی مسافره
    و فقط ۱ درصد پشتیبان راننده س
    اینو در فعالیت ۳ ساله در اسنپ فهمیدم

    • ناشناس

      دقیقا کمسیون بالا برخورد بد مسافر انگار ما برده شدیم بخاطر بیست تومن کرایه هزار ایراد میگیرن آقا چرا فرمون این سمت کشیدی گفتم برادر محترم چاله به اون بزرگی رو شما که ندیدی هزینه خرابی خودرو میدونی چقدره

  • ناشناس

    مسول اسنپ ترابه هرچیزی میپرستی اینقدر به رانندهات ظلم هزینه کمک سوخت بهشون ۳ ماه ک ندادی باباخدای ک شریک ندار مااز سربدبختی میراسنپ کارمیکنه این انصاف نیست رانندهات دوربزنی چه ربطی ب شرکت نفت شماهزینه رومیریزی ب حساب راننده چرافکر میکنی مردم حالیشون نصافتون کحاس از خدابترسین توروز روشن دست نکنید اوجیب این قشر بدبخت

  • ناشناس

    با سلام و تشکر از این که این قدر به موضوع حمل ونقل تاکسی های اینترنتی می پردازین.پیشنهاد می شود به تاکسی های غیر اینترنتی و این که بودجه حمل و نقل چگونه تقسیم میشود و آژانس ها هم پرداخته بشه با همین روش که نظر ها اعلام میشه خیلی راهگشاست.
    و این که سهم رانندگان تاکسی های اینترنتی از بودجه حمل و نقل چه قدر هست؟
    برای مثال : وام های بدون سود و ضامن شامل حال این عزیزان هم میشه؟
    بیمه؟
    اخصاص وام بدون بهره و ضامن برای خرید خودرو و تعویض آن.
    سهمیه بنزین بیشتر با توجه به سرد شدن دمای هوا.
    رسیدگی به مسایل حمل ونقل و رانندگان بخصوص رانندگان تاکسی های اینترنتی و ارتقا وضعیت معیشتی این عزیزان و ارتقا حمل و نقل منافع خوبی برای کشور دارد .
    همچنین کمک به رانندگان برای خرید خودروبه طور حتم هم به صنعت خوردرو کمک میکند و تولید داخل در نهایت به رضایت بیشتر مشتریان نهایی می باشند کمک می نماید.
    پیشنهاد در کل این است که نهاد های مسوول با اختصاص بودجه به تاکسی های اینترنتی و باکمک به وضعیت معیشتی آنها به رشد و ارتقا این امر سرعت بخشند.
    با تشکر

  • گرفتار

    حیف انسان و شخصیت آدم که بیاد تو این کار با این کرایه های پائین و استهلاک بالا به زمین گرم بوخوری اسنپ تپسی امیدوارم

  • احمد

    سلام در اصل کلن اشتباس انترنتی خیلی باید مواظب باشیم