کد مطلب: ۵۰۳۱۹۰

نظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد عملکرد دیجی‌کالا

دیجی‌کالا افت کرده است؟

دیجی‌کالا افت کرده است؟

دیجی‌کالا گروهی کاربر طرفدار و تعدادی مشتری ناراضی دارد؛ گروه اول معتقدند منتقدان می‌توانند از فروشگاه‌های دیگر خرید کنند و گروه دوم تاکید می‌کنند این فروشگاه اینترنتی، باید مشتری‌مداری بیشتری داشته باشد.

تجارت‌نیوز چندی پیش مطلبی را با موضوع خرید و فروش در دی جی کالا منتشر کرد که به نظرهای مخاطبان در مورد عملکرد این فروشگاه اینترنتی اختصاص داشت.

نظرهای گروه دیگری از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد در ادامه بخوانید.

مشتریان قدیمی‌ دیجی‌کالا

برخی از کاربران در مورد رضایت خود از این فروشگاه اینترنتی نوشته‌اند.

- «اگر کسانی اعتراضی دارند و ناراضی هستند برای چی دوباره از دیجی کالا خریداری می کنند؟ من چهار ساله که دارم از دیجی کالا خریداری می کنم و فقط و فقط یک بار کالا رو اشتباه اوردن که من بعدش به پشتیبانی دیجی کالا زنگ زدم و درستش کردن …»

- «ما روستا هستیم. چون توی این اوضاع کرونایی دسترسی به بازار نداریم و شهرستان ما هم چندان کالای با کیفیت و برند وجود نداره من زیاد از دیجی کالا خرید می کنم. هرچند قیمتش بالاست ولی در کل راضیم.»

- «کسانی که می گویند گرون می ده به این حرف من توجه کنید. توی مغازه به من یک آپیچر ۳ ولت را می‌داد ۱۵۰۰۰ تومان اما توی دیجی کالا می داد. ۴۵۰۰ تومان اتفاقا خیلی خوب هست دیجی کالا.»

- «من چند ساله از دیجی خرید می کنم و راضیم. فقط باید بدونی چه زمانی اون جنس رو بخری…جدیدا دیگه دیجی، تخفیف های خوب نمی‌ذاره و کالاها با تاخیر ارسال می شه.»

- «من سال هاست از دیجی کالا خرید کردم حتی یک مورد پیش نیامده که اذیت بشم، نه در مورد بسته بندی، نه تحویل. همه به بهترین شکل انجام شده حتی ۲ مورد مرجوعی داشتم ظرف ۴۸ ساعت مبلغ برگرداننده شد.»

- «من یکی از مشتریای قدیمی دیجی کالام. منم هر چیزی که نمی تونم جای دیگه پیدا کنم از اینجا سفارش می دم تا حالا هم مشکلی پیش نیومده. در ضمن جلوی جنسای فیک می نویسه که اصل نیس. در مورد قیمت هم مردم خودشون می خوان. مجبور باشی می خری به هرحال من راضیم رقیبم نمی خواد.»

عملکرد دیجی‌کالا افت کرده است

گروهی از مخاطبان اما از تجربه خرید خود راضی نیستند.

- «کیفیت بسته بندی نسبتا بزرگ افتضاح هست طوری که برای من یه قسمت از کالا کاملا شکسته بود.»

- «اصلا برخوردشون با مشتری درست نیست بعضی هاشون یه جوری با آدم حرف می زنند که انگار جنس مال باباشه یا صدقه سری دادن، وقتی واسه پیگیری مرجوعی زنگ می زنی همش وعده 48 ساعت آینده رو می دن.»

- «متاسفانه از وقتی دی جی کالا، دلالی رو به جای فروشندگی انتخاب کرد و شد جولانگاه فروشندگان متفرقه بی اصل و نسب، نظرات مثبت کاربرانش رو داره از دست میده. البته این ریزش نظرات مثبت، وقتی ظهور میکنه که یک رقیب جدی، ظاهر بشه و الا در نبود رقیب، چاره ایی جز خرید از دیجیکالا نیست…»

- «متاسفانه دیجی کالا در سالم رساندن محموله به مشتری بهیچوجه احساس مسئولیت نمی کنه و مشتری رو در خسارت وارده سهیم میکنه…»

- «من چند بار از دی جی کالا خریدکردم عکس با جنس ارسالی از زمین تا اسمون فرق میک نه بعدش قیمتاش از بازار بیشتره، همیشه بین ۲۰ تا پنجاه در صد با بازار فرق می کنه.»

- «بسته بندیشون خوبه جنسو به موقع بدست مشتری می رسونن ولی مشکل کار اینه که هم از بازار و هم از سایت های دیگه گرون تر می فروشن مخصوصا لوازم خانگی.»

- «دیجی کالا اصلن تشکیل شد به خاطر مبارزه با جنس تقلبی و ارائه جنس اصلی با اطمینان خاطر خرید و بازگشت بی سوال و گارانتی های معتبر؛ ولی امروز متاسفانه دیجی کالا پر شده از کالاهای تقلبی ؛ و هزار و یه بهوونه برای برگشت کالا و ایرادهای گارانتی کالا…»

- «مسلما رقیب لازم داره. با این قیمت های نجومی که می زنه بازار رو به هم می ریزه. من چندین مورد برام پیش اومده که جنسی خریداری کردم، چیزی که برام فرستاده شده با توضیحاتی که در سایتشون درباره اون جنس دادن مغایرت داشته، یا تقلبی بوده یا سایز اشتباه یا کلا جنس دیگری فرستادن…»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیجی کالا دیگه واقعا به درد نمی خوره. خودش رو کشیده کنار کاملا فقط شده یک واسطه بین خریدار و فروشنده نه نظارتی نه اهمیت بده هیچی. بعضی فروشنده ها هم کم فروشی میکنن گاها اجناس دیگه رو جای کالای آگهی داده شده میفرستن و اگر خریدار متوجه بشه تنها واکنش دیجی کالا مرجوعی و برگردوندن هزینست یعنی وقت و توهینی که به شعور خریدار شده مهم نیست. خودش هم رو هر کالا ۱۵ الی ۲۰ درصد میگیره که همین باعث شده فروشنده ها قیمت هایی که ارائه میدن توش بیشتر از قیمت بازار باشه در نود درصد مواقع. من که دیگه ازشون خرید نمی کنم. به جای اینکه کرونا رو فرصت ارزش آوری و معتبر کردن برند کنن کردنش فرصت سو استفاده و دزدی. واقعا متاسفم برای مدیران بی لیاقتش

  • ناشناس

    سفارشات رو خیلی دیر میفرسته هزینه ارسالشم گرون شده اصلا نمیارزه اولا بهتر بود

  • محمد

    من تقریبا10ساله از دی جی کالا خرید میکنم اکثر جنساش با اون عکسی که تو دیجی کالا زده فرق می کنه من چند روز پیش دوتا گلدان مصنویی سهارش دادم وبرام فرستاده شدتوعکس گلدانها خیلی بزرگ بودند وقتی گلدونهارو برام فرستادند باتعجب دیدم گلدونها اندازه یه تخمه مرغه خیلی ناراحت شدم دیجی کالا دیگه اون دیجی کالای قویمی نیست

  • ناشناس

    دیجی کالا کلا دیگه مثل قدیم کالاهای خوب نمیاره از طرفی قیمت های بعضی کالاهاش واقعا بالا .بعدم وقتی زنگ میزنیم که کالا رو مرجوع کنن بیشتر کالاها و قبول نمی کنه بسته بندی کالاها درست نیست .بعصی کالا های دسته دومه جلی کالای نو می فرستن

  • سام

    سلام زمان ارسال افتضاح شده.
    من چند سایت دیگه جایگزین کردم.

  • ناشناس

    من خودم در دیجی کالا فروشنده هستم والا ما الان 3 روزه کالای مشتریمون رو بسته بندی کردیم ولی انبارهاشون ظریفیت پذیرش بسیار پایینی دارن و به سرعت تکمیل میشه بعد مشتری فکر میکنه فروشنده کالا رو آماده نکرده

  • حسین

    در پاسخ به دوستانی که گفتن اگه دیجی کالا بده, پس چرا دوباره ازش خرید میکنید باید بگم که گزینه بهتری نداریم! اگه به آمازون دسترسی داشتیم قطعا از دیجی کالا خرید نمی کردیم.

  • حسین

    چند روز پیش یک گوشی 7 میلیونی از دیجی کالا سفارش دادم, نزدیک ترین زمانی که میتونستم برای دریافت انتخاب کنم 3 روز بعد بود, با گذشت 3 روز خبری نشد. وقتی به پشتیبانی ایمیل زدم, گفتن 24 تا 48 ساعت دیگه هماهنگ میکنیم که ارسال کنیم!! منم کلا لغو کردم. این وسط تا بخواد پول به حسابم برگرده 1 هفته پولم رو هوا بود.

  • بهرام

    من فروشنده دیجیکالاام که تولید کننده محصولات خودم هستم و آنرا داخل دیجیکالا عرضه میکنم. با هزار زحمت کالایی رو طراحی میکنیم عکس میندازیم داخل سایت میگذاریم یکسال محصول با کیفیت بالا به مشتری عرضه میکنیم به محض اینکه محصول طرفدار پیدا کرد و پربازدید شد فروشنده های دیگه از راه میرسن و محصولی که من طراحی کردم و داخل سایت قرار دادم با کیفیت افتضاح و قیمت پایین تر عرضه میکنن. دیجی هیچ وقت به خریداران آموزش درستی نمیده که قبل از خرید چک کنن که رضایت از محصول مربوط به کدوم فروشنده است و فقط فروشنده ای که قیمت کمتری میده رو پیش فرض نشون میده و فروشنده اصلی که محصول رو طراحی کرده و با کیفیت بالا برای مدت زیادی عرضه کرده رو خیلی ریز داخل یه منوی کشویی که هیچکس چک نمیکنه میندازه. در اصل اون کسی که زحمت کشیده و محصول با کیفیت عرضه کرده رو میندازه تو سطل زباله و اون کسی که محصول بنجل با قیمت پایین میده رو اول نشون میده. مشتری از همه جا بی خبر که جذب امتیاز بالای محصول شده اون رو میخره و بعدا میفهمه چه کلاهی سرش رفته. به مرور زمان مردم میان و تو نظرات مینویسن محصول بد بود و اصلا نخرید و محصول نابود میشه و فروشنده بنجل فروش کوچ میکنه رو یه محصول پرفروش دیگه و گند میزنه بهش. این همه داستان بود و اینطوری میشه که همه میگن از دیجیکالا خرید نکنید بنجل فروش هستش.

  • حامد

    مشکل دیجی کالا اینجاست که داره درصدی از فروشنده پول میگیره، و برای یه کالای با قیمت بالا فروشنده مجبوره کالا رو خیلی گرون بده، این در حالیه که مثلا هزینه ای که آمازون میگیره یه هزینه که ته داره، و تهش یک دلاره، از اون طرف آمازون کاملا رو کالا ها و فروشنده نظارت داره ولی دیجیکالا فقط داره سود میگیره و بسته بندی میکنه، بارها شده من چیزی سفارش دادم و حالا بحث فیکش به کنار کلن یه چیز دیگه برای من فرستادن، یا مثلا همین هفته پیش لباس سفارش دادم و به جای xl اومده بود و لارج فرستاده بود، یعنی داره کلی پول میگیره یه نگاه هم نمیکنه ببینه لااقل از نظر ظاهری تطابق داشته باشه
    به نظر من امروزه هر کسی داره از دیجیکالا خرید میکنه فقط و فقط از روی ناچاریه و به نظرم وقتشه که یه رقیب بزرگ پیدا کنه