خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۱۵۴۰

نظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد عملکرد دیجی‌کالا

آیا خرید از دیجی‌کالا به صرفه است؟

آیا خرید از دیجی‌کالا به صرفه است؟

دیجی‌کالا در جامعه هم طرفدارانی دارد که از عملکرد آن راضی هستند و هم منتقداتی که تجربه خرید خوبی از این فروشگاه اینترنتی ندارند. در این میان برخی معتقدند کاربران باید خرید از دیجی‌کالا را بلد باشند.

تجارت‌نیوز چندی پیش مطلبی را با موضوع خرید از دی جی کالا منتشر کرد که به نظرهای مخاطبان در مورد عملکرد این فروشگاه اینترنتی اختصاص داشت؛ به ویژه در این مورد که آیا دیجی‌کالا به رقیب نیاز دارد یا خیر.

نظرهای گروه دیگری از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد در ادامه بخوانید.

مشتریان راضی از دیجی‌کالا

برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز از عملکرد دیجی‌کالا راضی هستند و خرید از آن را به دیگران توصیه می‌کنند.

- «چرا گیر دادین به دیجی کالا. اگه فروشگاه اینترنتی دیگه ای به بزرگی و محبوبیت دیجی کالا راه اندازی شده که می تونه باهاش رقابت کنه، بسم ا…! مردم خودشون انتخاب می کنن.»

- «من و اطرافیانم خیلی ساله که از دیجی کالا خرید می کنیم، هر دفعه هم با بسته بندی خیلی خوب و مرتبی بدستمون می رسه.»

- «بنظرم قیمتاش فرقی نمی کنه با بازار چون من قیمتای دیجی کالا رو با بازار مقایسه کردم، شبیه همن.»

- «من عاشق دیجی کالا و از مشتریان پر و پاقرصش هستم، خرید کردن در دیجی کالا رو باید بلد باشی میزان رضایت و نظر کاربرا و مشخصات فنی می تونه خیلی کمک بکنه. اینجا ایرانه و در روزای کرونایی حمایت از فروشنده ها و این بازار اینترنتی می تونه باعث پیشرفت و رونق اقتصادی بشه!.»

- «من مشتری قدیمی دیجی کالا هستم خرید ازدیجی کالا بلدی خودش رو می خواد البته زمانی که فروشنده جنس خود دیجی باشه مشکلی نیست چون قیمت مناسب و کالای سالم تحویل می گیری فقط مشکل اونجا هست که فروشنده دیجی نباشه بنابراین من پیشنهاد می‌کنم اگر دیجی کالا فروشنده نبود خرید نکنید یا دقت کنید فروشنده تیکت برگزیده یا رسمی داشته باشه و یا برید پروفایل فروشنده، سال عضویت، تعداد خریدار و درصد رضایت رو بررسی کنید درصد مرجوعی کالا و حتی حوزه فعالیت فروشنده رو هم می تونید ببینید.»

«من و اطرافیانم خیلی ساله که از دیجی کالا خرید می کنیم، هر دفعه هم با بسته بندی خیلی خوب و مرتبی بدستمون می رسه»

راضی نیستیم، رقیب می‌خواهد

گروه دیگری از مخاطبان اما تجربه خرید خوبی از این فروشگاه اینترنتی ندارند و معتقدند که باید رقیبی جدی برای این فروشگاه ایجاد شود.

- «دیجی کالا دیگه اون مشتری مداری سابق رو نداره، باید نظارت رو کارش بیشتر بشه.»

- «هر بیزنس و سرویس دهنده و تولید کننده ای که بی رقیب باشه به سمت بی کیفیتی و گرانی و انحصار و بی ارزش شمردن خدمات پس از فروش خواهد رفت. نمونه عالی اش همین خودروهای وطنی. دیجی کالا هم داره به همون انحطاط می افته.»

- «تا دوسه سال پیش دی جی کالا جنساش خوب بود و بسته بندی شیکی داشت، حداقل واسه لوازم حساس ولی دوسالی که هست که جنس تقلبی،فیک و… داره و بسته بندی معمولی، در مورد گوشی هم بیشتر پک هند و چین هستن و نظارتی روی فروشنده ها نداره، اینجا باید خریدار بفهمه کدوم گارانتی، گوشی اصلی می یاره.»

هر بیزنس و سرویس دهنده و تولید کننده ای که بی رقیب باشه به سمت بی کیفیتی و گرانی و انحصار و بی ارزش شمردن خدمات پس از فروش خواهد رفت، نمونه عالی اش همین خودروهای وطنی، دیجی کالا هم داره به همون انحطاط می افته

- «متاسفانه بزرگترین اشکال دیجی کالا بجز گرانی و….. اینه که مواد غذایی را در کیسه های زباله که مخصوص زباله است می یاره و این یک بی احترامی برای خریدار هست. کیسه زباله اسمش روش هست. باید در کیسه سفید بیارند که اصلا براشون مهم نیست.»

- «من چند خرید از دیجی کالا داشتم که در کل راضی نیستم قیمت اکثر اجناسش از بیرون یا سایت های دیگه گرونتره و با کاهش قیمت دلار دیجی کالا بجای کاهش قیمت، قیمت ها روافزایش داد ظاهرا، هیچ نظارتی بر کارشون نمی شه متاسفانه.»

- «دیچی کالا در این دو سال اخیر کالا های فیک رو می فروشه مثلا به جای بلندگوی پایونیرtsg-1610f یک کمپوننت می ده و حتی آن جنس هم تقلبی است.»

- «من سفارش دادم بعد از دو روز که از تحویل گذشت، من زنگ زدم بهم می گن گوشی در دسترس نبود که اینطور نبود. بعد می گن دوباره سفارش بده، من خواستم سفارش بدم دیدم 40 درصد گرونتر شده.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر حسین

    ما روستا هستیم .چون توی این اوضاع کرونایی دسترسی به بازار نداریم و شهرستان ما هم چندان کالای با کیفیت و برند وجود نداره من زیاد از دیجی کالا خرید میکنم . هرچند قیمتش بالاست ولی در کل راضیم

  • ناشناس

    با سلام
    من از دیجی کالا خیلب راضیم

  • ناشناس

    من از دیجی کالا محصول سفارش دادم ، پس از چند دقیقه زنگ زدم که رنگش رو عوض کنم گفتند باید سفارش حذف بشه و مجدد سفارش بدم ، آخه چرا ، چرا نباید امکان ویرایش سفارش برای حداقل یه مدت مشخصی فعال باشه ؟

  • ناشناس

    کیفیت بسته بندی نسبتا بزرگ افتضاح هست طوری که برای من یه قسمت از کالا کاملا شکسته بود

  • ناشناس

    قیمت هم بالا هست

  • Ali

    به نظر من . اگر کسانی اعتراضی دارند و ناراضی هستند برای چی دوباره از دیجی کالا خریداری میکنند ؟
    اگر کسی ناراضی هست یک بار که خرید میکنه دیگه نباید ازش خریداری کنه . و یک راهنمایی من چون خیلی سال هست که از دسجی کالا خریداری میکنم بعضی وقتا این مشکلات پیش میاد
    من چهار ساله که دارم از دیجی کالا خریداری میکنم و فقط و فقط یک بار کالارو اشتباه اوردن که من بعدش به پشتیبانی دیجی کالا زنگ زدم و درستش کردن .
    و اینکه برای میوه و این ها یکی از دوستان عزیز گفته بودن که توی مشما اشغال میگذارند . من این رو قبول دارم و اینکه وقتی شما یک همچین چیزی رو میبینید دیگر نباید سفارش بدید. درسته؟
    خب هر سایتی یک مشکلاتی هم با خود داره .
    و برای خرید وسایل های گرون همچو گوشی یا میوه و اینها را باید برین و خودتون خریداری کنید
    من خودم به شخصه برای خرید گوشی جرات خریدن از دیجی کالا و حتی مغازه های گوشی فروشی را ندارم
    و فقط و فقط این نوع وسال رو میرم از جای اصلیش میخرم .

  • ناشناس

    اینجا ایرانه تا یه جیزی تو پاچه ملت نره خوب گل بلبله بعدش که رفت دیگه هر جور شد که شد مهم نیست دیگه اشغال هم میدن دست مردم

  • ناشناس

    من به تازگی از دیجی گوشی سامسونگ گلگسی A01 رو خریدم عالی بود پلمپ شده.هیچ دستی در کار نبود خدارو صد هزار مرتبه شکر گوشی هم عالی کار میکنه حرف اینا رو گوش نکنید قیمت همین گوشی تو بازار ۵ و ۸۰۰ بود من از دیجی ۵ و ۵۰۰ خریدم عالی بود همه خدمات چه از سایت گرفته تا خدمات عملی شون بی نظیر بود تازه بعد از دو روز طبق گفتشون راس ساعت بسته رو تحویل دادن

  • ناشناس

    خیلی گرون تر از همه سایت های دیگه میده . اصلا به صرفه نیست

  • ناشناس

    آیا میشه از دیجی کالا خرید و فروش کرد.؟؟؟ یکی جواب بده