کد مطلب: ۵۴۳۴۳۵

با دوج کوین در دوبی خانه بخرید!

با دوج کوین در دوبی خانه بخرید!

برای نخستین بار در خاورمیانه قرار است امکان انجام معاملات بزرگ مسکونی با دوج کوین فراهم شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در راستای افزایش نقش ارزهای دیجیتالی در کسب و کارهای امارات، یک شرکت ساخت و ساز عمرانی مستقر در دوبی اعلام کرد در نظر دارد امکان خرید واحدهای مسکونی در این شهر با استفاده از دوج کوین را فراهم کند. طبق اعلام شرکت سامانا، خریداران می توانند با پرداخت دوج کوین مالک خانه در پروژه جمیرا ویلیج سیرکل شوند و همچنین از پنج درصد تخفیف در مقایسه با پرداخت بر حسب ارزهای دیگر نیز بهره مند شوند.

عمران فاروق- مدیرعامل این شرکت- با بیان اینکه پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتالی روشی ایده آل و بدون واسطه است ، افزود: می توانیم با استفاده از قراردادهای هوشمند و ظرفیت های شبکه بلاک چین بر موانع موجود غلبه کنیم.

دوج کوین نیز به مانند سایر ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر ریزش شدیدی را تجربه کرده اما نظر برخی از طرفداران آن، رسیدن قیمتش به قله های جدید است. ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا و از طرفداران سرسخت دوج کوین-نیز در توییتی با انتشار عکس یک دلار مات شده نوشته بود: می توانید قیمت دوج کوین پشت شنجره را به من بگویید؟ ماسک که بارها و بارها از دوج کوین حمایت کرده، همچنین خبر از همکاری خود با توسعه دهندگان دوج کوین برای افزایش کارایی این رمزارز داده است.

جیمز انگل- استاد اقتصاد در دانشگاه جورج تاون- گفت: فکر می کنم وضعیت برای ایلان ماسک خیلی خوب است. می تواند هر چه می خواهد راجع به بیتکوین بگوید یا بنویسد و برای فعالان بازار هم نظر وی در خصوص تعیین مسیر قیمت این رمزارز نقش زیادی دارد. انگل در عین حال هشدار داد دوج کوین دارای نوسان خیلی زیادی است و سرمایه گذاری در آن ریسک خاص خود را دارد: وقتی در زمین ایلان ماسک بازی می کنید باید آماده باشید که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار رمز ارزها را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.