کد مطلب: ۷۳۴۲۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۴ ساعت هوشمند مقرون به‌صرفه برای کاربران اندروید

4 ساعت هوشمند مقرون به‌صرفه برای کاربران اندروید

تعداد زیادی ‌ساعت هوشمند اندرویدی برای هر بودجه‌ای وجود دارند که برخی از آن‌ها علاوه بر اینکه تمام قابلیت‌های یک ساعت هوشمند را دارند، به‌صرفه نیز هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار ساعت‌های هوشمند اندروید برخلاف اپل واچ‌ها، بسیار متنوع است. اما تعدادی ساعت‌ هوشمند اندرویدی وجود دارند که می‌توانند گزینه بهتری از نظر قابلیت و هزینه نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند باشند.

بالاترین امتیاز برای سامسونگ گلکسی واچ 5

به گزارش 9to5google ، ساعت هوشمند سامسونگ روی یک تراشه قدرتمند با Wear OS 3 و پوسته One UI Watch در بالای آن کار می‌کند. با استفاده از برنامه Galaxy Wearable به تلفن همراه جفت می‌شود و بهترین عملکرد را با گوشی هوشمند سامسونگ دارد، اما تقریباً با هر تلفن هوشمند اندرویدی نیز کار می‌کند.

می‌توان از سرویس‌های سامسونگ یا سرویس‌های Google نیز با Bixby و Google Assistant و همچنین Samsung Pay و Google Wallet در این ساعت هوشمند استفاده کرد.

گلکسی واچ 5 در دو سایز یکی 40 میلی‌متر و دیگری 44 میلی‌متر عرضه می‌شود. این ساعت دارای بدنه آلومینیومی با صفحه نمایش یاقوت کبود است که در برابر خراش مقاوم است. با برنامه Samsung Health ادغام می‌شود تا تمرینات و حتی داده‌های ترکیب بدن را با دقت چشمگیری ردیابی کند.

ساعت هوشمند

گلکسی واچ 5 دارای صفحه نمایش AMOLED و حسگرهای سلامت یکسان در هر یک از اندازه‌هاست. تنها تفاوت بین این دو مدل اندازه صفحه نمایش و عمر باتری است.

ساعت گلکسی واچ 5 بزرگتر، معمولا حدود 48 ساعت دوام می‌آورد، در حالی که مدل کوچکتر بسته به استفاده کاربر از 24 تا 36 ساعت شارژ دارد. البته گلکسی واچ 5 پرو نیز یک گزینه است که تا سه روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند گوگل: پیکسل واچ

بهترین گزینه دیگر برای اکثر مردم، ساعت هوشمند پیکسل گوگل، 349 دلاری است که دارای طراحی شیک، نرم افزار عالی و مجموعه تناسب اندام از Fitbit است.

گوگل پیکسل واچ 41 میلی‌متر با صفحه نمایش AMOLED و بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ در زیر صفحه شیشه‌ای منحنی منحصر به فرد است.

همچنین دارای یک اتصال باند اختصاصی و سنسور ضربان قلب است. این ساعت دارای حسگرهای سلامتی است که می‌تواند ECG را بگیرد، تمرینات کاربر را ردیابی کند.

ساعت هوشمند گوگل

از جنبه نرم‌افزاری، پیکسل واچ بر روی نسخه تمیزتر Wear OS 3 اجرا می‌شود که تجربه را همانطور که گوگل در نظر گرفته است نشان می‌دهد. در مقایسه با ساعت سامسونگ، قابلیت پشتیبانی بومی بهتر از برنامه‌هایی مانند Google Assistant، Google Wallet و Google Home دارد.

با این حال، عمر باتری یک موضوع حساس در ساعت پیکسل است. معمولاً با شارژ حدود 24 ساعت دوام می‌آورد. این ساعت با قیمت 350 تا 299 دلار در بازار وجود دارد.

Fitbit Sense 2 و Versa 4

یک جایگزین خوب برای گوگل پیکسل واچ، Fitbit Sense 2 یا Fitbit Versa 4 خواهد بود. هر دو ساعت هوشمند تجربه نرم افزاری یکسانی را دارند که به جای Wear OS بر Fitbit OS متکی است.

تفاوت بین Fitbit Sense 2 و Fitbit Versa 4 عمدتاً به آنچه این دو ساعت می‌توانند از نظر ردیابی سلامتی انجام دهند باز می‌گردد. هر دو می‌توانند ضربان قلب، گام‌ها، کالری سوزانده شده، تمرینات و خواب را ردیابی کنند.

ساعت هوشمند

هر دوی آنها همچنین دارای عمر باتری هستند که حدود پنج روز یا بیشتر دوام می‌آورد. اما Sense 2 قادر است ECG را بگیرد و سطح استرس کاربر را ردیابی کند در حالی که Versa 4 نمی‌تواند.

Fitbit Sense 2 و Fitbit Versa 4 هر دو با برنامه Fitbit در اندروید یا iOS جفت می‌شوند و همچنین از Fast Pair در دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند. برای استفاده بیشتر از این دستگاه‌ها به اشتراک 9.99 دلاری در ماه Fitbit Premium نیاز دارید، اما مهم‌ترین داده‌ها را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید.

ساعت هوشمند آمازفیت جی تی آر ۴

اگر بودجه کافی وجود ندارند، Amazfit یک برند عالی برای ساعت هوشمند باکیفیت و با هزینه کمتر است. آمازفیت جی تی آر ۴ (Amazfit GTR 4) آخرین ساعت هوشمند پرچمدار این برند است و قیمت آن 199 دلار است.

این دستگاه دارای همان ویژگی‌های اصلی ردیابی سلامتی است که هر دستگاه دیگری دارد. اما با یک سیستم عامل ساده که امکان عمر باتری تا 14 روز را با شارژ فراهم می‌کند. این کار را در حالی انجام می دهد که همچنان GPS را به صورت گام به گام ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند

مسیرها، تمرین جامع و ردیابی تناسب اندام و موارد دیگر هم جزو قابلیت‌های این دستگاه است. تنها نکته مهمی که دیگر ساعت‌های موجود در این لیست از آن پشتیبانی نمی‌کنند، NFC برای پرداخت‌های تلفن همراه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.