خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۳۰۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اینترنت رایگان همراه اول تکذیب شد/ اینترنت با حجم اضافه + نحوه فعالسازی

اینترنت رایگان همراه اول تکذیب شد/ اینترنت با حجم اضافه + نحوه فعالسازی

همراه‌ اول علاوه بر اینکه پیامی را با مضمون «فعال‌سازی اینترنت رایگان یک ساله همراه اول» که در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد و از مشترکان خود خواست این بسته را غیرفعال کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی چند روز گذشته خبری در خصوص بسته اینترنت رایگان ۷۰ گیگابایتی همراه اول در فضا مجازی منتشر شد که این اپراتور ارائه رایگان این بسته را تکذیب کرد.

برخی از مشترکان کدی که در این پیام بوده است را در تلفن همراه خود وارد کرده‌اند و اینترنت ۷۰ گیگابایتی همراه اول برای آن‌ها رزرو شده است.

این در حالی است که این بسته در لیست بسته‌های همره اول و کد دستوری آن در درگاه‌های رسمی این اپراتور وجود دارد. اما این اپراتور رایگان بودن این بسته را تکذیب کرده است.

بر اساس این، هزینه این بسته برای افرادی که این بسته رزرو کرده‌اند، رایگان نیست. مبلغ مشخص شده بسته اینترنت ۷۰ گیگابایتی نیز از حساب مشترکان در زمان فعال شدن این بسته کسر می‌شود.

اینترنت رایگان همراه اول شایعه است

همراه‌اول پیامی را که با مضمون «فعال‌سازی اینترنت رایگان یک ساله همراه اول» در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.

پشتیبانی همراه‌اول در این رابطه گفت: «خبر ارائه «بسته اینترنت رایگان ۷۰ گیگ یکساله» که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود «شایعه» است و «صحت ندارد». کاربرانی که به اشتباه این بسته را «رزرو» کرده‌اند می‌توانند با شماره‌گیری کد «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۸ مربع» بسته را غیرفعال کنند.

این در حالی است که برخی از کاربران در واکنش به این شایعه نوشتند: «چطور می‌شه صحت نداشته باشه ولی رزو شده باشه؟ و بعد برای کنسلش هم کد هست.»

پشتیبانی همراه اول در این باره گفت: «رایگان بودن این بسته صحت ندارد. وگرنه خود بسته در لیست بسته‌های همراه اول هست.»

اینترنت با ۴۳ درصد حجم بیشتر

در این میان همراه اول بسته‌های اینترنت ویژه را با بیش از ۴۳ درصد حجم اینترنت بیشتر(هدیه) برای تمامی مشترکان خود به مناسبت دهه فجر، فعال کرده است.

براساس اعلام همراه اول تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند دو بسته اینترنت هفت روزه و همچنین بسته اینترنت یک روزه را با بیش از ۴۳ درصد حجم اینترنت بیشتر خریداری کنند.

هر سه بسته در نظر گرفته شده از بامداد سه شنبه ۱۲ بهمن بر روی درگاه «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» جهت خریداری مشترکان فعال خواهند شد و تا ساعت ۲۳ روز ۲۲ بهمن در دسترس خواهند بود.

همچنین، بسته‌های یک هفته‌ای شامل دو نوع یک و نیم و دو نیم گیگابایت است که به ترتیب ۷۰۰ مگابایت و یک گیگابایت حجم هدیه به آنها اضافه می‌شود. نهایتا در قالب دو بسته «دو گیگابایتی» و « سه گیگابایت و ۶۰۰ مگابایتی» با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز با اضافه شدن ۵۰۰ مگابایت حجم اینترنت هدیه، نهایتا با حجم یک ونیم گیگابایت و همان قیمت قبلی ۶۴ هزار ریال برای فروش موجود است.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.