کد مطلب: ۷۵۲۹۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

محبوب‌ترین بازی‌های توییچ در سال ۲۰۲۲ کدام‌اند؟

محبوب‌ترین بازی‌های توییچ در سال 2022 کدام‌اند؟

پربیننده‌ترین بازی‎های پلتفرم توییچ در سال 2022 نشان می‌دهد که برخی از بازی‌های قدیمی و کلاسیک همچنان طرفداران خود را دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع سال 2023، نگاهی به داده‌های پلتفرم Twitch سال گذشته می‌اندازیم و به شما نشان خواهیم داد که بیشترین تماشای مسابقات در پلتفرم پخش زنده توییچ Twitch- چه بوده است و کدام استریم کنندگان بیشترین ساعات بیننده را داشته‌اند.

  • توییچ یکی از بهترین و تا حد زیادی محبوب‌ترین پلتفرم استریم برای بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود.

لیست 10 بازی پربیننده Twitch در سال 2022 شامل بازی‌های بتل رویال و کلاسیک است. به لطف توسعه جدید Dragonflight و WoW WotLK Classic، بازی Wow حتی در بین 10 بازی برتر قرار می‌گیرد. پس از آن Call of Duty که به لطف حالت Battle Royale و MOBA Dota 2 همچنان موفق است.

بازی‌های کلاسیک مانند Minecraft و Counter-Strike نیز در 10 مورد برتر قرار دارند. با کمال تعجب، Apex Legends اکنون بیش از Fortnite بیننده دارد.

علاوه بر بازی‌های کلاسیک و بازی‌های رویال، GTA V در صدر فهرست قرار دارد. به ویژه سرورهای RP در سال 2022 محبوب بودند. League of Legends در بالای جدول قرار دارد. پس از گذشت بیش از ده سال، MOBA همچنان در بین گیمرها و بینندگان Twitch بسیار محبوب است، که عمدتاً به دلیل تورنمنت‌های بزرگی مانند Worlds است که تا سه میلیون بیننده در توییچ جذب می‌کند.

League of Legends .1 در توییچ

هیچ بازی دیگری به اندازه League of Legends که بیشتر با نام LoL شناخته می‌شود در Twitch در سال 2022 دنبال نشد. با زمان تماشا تقریبا ۱.۵ میلیارد ساعت این بازی در رتبه اول 10 بازی برتر توییچ قرار گرفته است.

Grand Theft Auto V (GTA) .2

از سال 2013 تاکنون، GTA 5 گیمرهای بی‌شماری که آن را در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها داشتند، خوشحال کرده است. میزان بازدید این بازی در سال 2022، چیزی حدود 1.3 میلیون ساعت بوده است. بنابراین Grand Theft Auto V دومین بازی پربیننده در سال 2022 در توییچ بود.

Valoran .3 در پلتفرم توییچ

هیچ بازی تیراندازی چند نفره دیگری به اندازه Valorant در سال 2022 در توییچ محبوب نبود. این بازی بیش از یک میلیارد ساعت، رتبه سومین بازی محبوب توییچ در 2022 را به خود اختصاص داده است.

CS: GO .4 با 674 میلیون بازدید

CS: GO یک کلاسیک دیگر است که در بین 10 بازی محبوب Twitch در سال 2022 قرار دارد. با وجود برخی رسوایی‌ها، موفقیت Counter-Strike غیرقابل انکار است و زمان تماشای آن نیز تقریبا به ۶۷۴ میلیون ساعت در توییچ می‌رسد.

Apex Legends .5

Apex Legends در حال حاضر محبوب‌تر از Call of Duty یا Fortnite است. رکورد تیرانداز بتل رویال EA بیش از ۶۳۰ میلیون ساعت است. با وجود این جای تعجب نیست که این بازی در سال ۲۰۲۲ یک اسپین آف موبایلی نیز دریافت کرد.

Fortnite .6 رتبه ششم بازدید توییچ

Fortnite یک غول دیگر بتل رویال محسوب می‌شود! حتی اگر هیاهوی شدید Fortnite نسبت به قبل فروکش کرده باشد، اما آمارهای نشان می‌دهد که استریم این بازی ۵۸۵ میلیون ساعت در توییچ دیده شده است.

Minecraft .7

Minecraft بازی کلاسیک دیگری که به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای پخش استریم تبدیل شده است، بازی محبوب ساختمان و بقا نیز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های توییچ در سال 2022 بود. در تو‌ییچ زمان تماشا آن بیشتر از ۵۲۱ میلیون ساعت بوده است.

Defence of the Ancients 2 (Dota 2) .8

Defence of the Ancients 2 که بیشتر با نام Dota 2 شناخته می‌شود، یکی از برنامه‌های ثابت در پلتفرم استریم است. چرا که زمان تماشای آن گویای آن است که این بازی در توییچ هشتمین رتبه را دارد. این بازی 507 میلیون ساعت دیده شده است.

Warzone .9 با 340 میلیون ساعت

در سال 2022، یک قسمت CoD جدید دوباره منتشر شد، یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2. با این حال، حالت Battle Royale Warzone و جانشین آن Warzone 2.0 در توییچ محبوبیت ویژه‌ای در سال 2022 داشتند. مدت زمان تماشای بازی دو تیرانداز چند نفره در توییچ تقریباً ۴۰۰ میلیون ساعت است.

World of Warcraft با گذشت 18 سال از انتشار هنوز هم در بین طرفداران MMO محبوب است. توسعه جدید Dragonflight نیز به موفقیت چشمگیر در سال 2022 کمک کرد. در Twitch، بازی نقش آفرینی آنلاین بیش از ۳۴۰ میلیون ساعت مدت‌ها دنبال شده است و رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

Escape from Tarkov .10 رتبه دهم را گرفت

علی‌رغم اینکه Escape from Tarkov یک بازی تیراندازی هاردکور با سرعت آهسته است، از زمان انتشار در سال 2017 تاکنون ثابت کرده است که بسیار تماشایی است. طرفداران این بازی در توییچ حدود 345 میلیون ساعت آن را تماشا کرده‌اند. Escape from Tarkov در رده دهم فهرست تماشایی‌ترین بازی‌های توییچ در سال 2022 قرار می‌گیرند.

در طول چند سال اخیر بسیاری از بازی‌های ویدئویی می‌آیند و می‌روند! با این حال، برخی از بازی‌ها آنقدر محبوب هستند که بخشی از موجودی دائمی توییچ هستند. این‌ 10 بازی جزو محبوب‌ترین بازی‌های توییچ در سال 20222 بودند که ممکن است در سال آینده جزو 100 بازی برتر نیز نباشند، مگر اینکه سازندگان‌ آن‌ها بتوانند به‌روزرسانی‌های جذاب و جالبی به طرفداران ارائه دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.