کد مطلب: ۵۸۱۸۳۶

تیپاکس به شکایات مشتریان رسیدگی می‌کند/ جوابیه تیپاکس به مشتریان ناراضی

تیپاکس به شکایات مشتریان رسیدگی می‌کند/ جوابیه تیپاکس به مشتریان ناراضی

شرکت تیپاکس برای رسیدگی به موضوع نارضایتی مشتریان این شرکت نسبت به کیفیت خدمات تیپاکس، بیانه‌ای را منتشر کرد. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از اینکه بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به خدمات‌دهی شرکت تیپاکس معترض شدند، شرکت تیپاکس برای رسیدگی به این موضوع بیانه‌ای را منتشر کرد.

تجارت‌نیوز ، نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی در این باره از جمله توییتر در گزارش « از تیپاکس استفاده کنیم یا نه؟ » ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ منتشر کرد.

شرکت تیپاکس در این بیانه به این سوال که چه نوع نظارت و کنترلی بر روی بسته‌های پستی مردم صورت می‌گیرد که این بسته‌ها در زمان درست و سالم به دست مشتریان نمی‌رسد؟ پاسخ داده است.

در این بیانیه آمده است:

تیپاکس سازمانی با قدمت ۶۱ سال، به‌عنوان میراث معنوی در خاطره جمعی مردم ایران ثبت شده است. این مهم به پشتوانه اعتماد مردم عزیز این سرزمین پاک حاصل شده و تا امروز به‌صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه داده است.

این سازمان مسئولیت‌پذیری را به‌عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت خود می‌داند، چرا که روزانه امانات بیش از ۲۰۰هزار نفر از شهروندان عزیز را در سطح کشور، مسئولانه جمع‌آوری و توزیع می‌کند.

رسانه‌های آنلاین همواره به یمن پایبندی بر اصول حرفه‌ای خود، درگاهی هستند برای انعکاس و نشر نظرات و دیدگاه‌های مستند و قابل اتکا مردم عزیز کشورمان. از آنجاییکه تیپاکس بخشی فعال و از جنس همین مردم است، پس فرصت آن هست تا در مورد تیتر مطرح شده با موضوع تیپاکس، نکاتی بسیار مهم و حائز اهمیت را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.

ما برای سهولت و اطمینان مشتریان خود، در مراحل مختلف فعالیتمان، از دریافت بسته تا تحویل آن به گیرنده، طبق قوانین ملی پست و لجستیک، سازمان تنظیم مقررات، قوانین گمرکات، قوانین پلیس فتا و همچنین قوانین داخلی سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم.

برای موضوع خسارات احتمالی وارد شده به بسته‌های مشتریانمان، در تیپاکس خدمتی ویژه به‌نام "خدمت جبران خسارت" وجود دارد که تابع ارزش اعلامی بسته از طرف فرستنده و از حداقل یکصد هزار تومان شروع و تا سقف سی میلیون تومان وضع شده است که به مقتضی شرایط اقتصادی، هرساله افزایش می‌یابد.

مبلغ جبران خسارت طبق ارزش اظهاری مشتری (اعلام شده از طرف فرستنده) درخصوص بسته خود تعیین می‌شود. بنابراین این مبلغ کاملا به عهده فرستنده بوده و هنگام تحویل بسته به نماینده تیپاکس ثبت و اعمال می‌شود.

اما برای رسیدگی به بسته‌های آسیب‌دیده نیز قوانینی تعیین شده است؛ مانند بازرسی محتویات بسته که هم در وب‌سایت تیپاکس به‌صورت شفاف ذکر شده و بارها نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی تیپاکس و همچنین نمایندگان سراسر کشور به مشتریان عزیز اعلام شده‌ است.

برای مثال، مشتری هنگام دریافت بسته، درصورت مشاهده آسیب دیدگی کارتن، باید از دریافت بسته خودداری و با مراجعه به نمایندگی، بسته را در حضور نماینده تیپاکس باز کند تا درصورت بروز خسارت، صورت جلسه شده تا اگر مستندات قابل تکیه باشند، منطبق بر قوانین ملی، جبران خسارت صورت گیرد.

همچنین از لحاظ زمانی، مدت مشخصی برای ثبت هر نوع شکایت تعریف شده است که تمامی این شرایط و دیگر موارد مرتبط با ممنوعات قانونی در وب سایت تیپاکس به آدرس tipaxco.com در دسترس مشتریان قرار دارد.

تیپاکس به‌عنوان سازمانی مشتری مدار، مشتری را سرمایه خود می‌داند و همواره سعی دارد با ایجاد ارتباط مستمر با مشتریانش، خدمات خود را روز‌به‌روز بهبود بخشد‌. مشتریانی که در دریافت خدمات با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباط با تیپاکس، شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ و یا وب‌سایت تیپاکس، شکایت خود را مطرح کنند.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات احتمالی ایجاد شده هستند و تمامی موارد در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

ما در تمام رسانه‌ها آماده شنیدن و پاسخگوی مشتریان خود هستیم. در فضای توییتر، برای شنیدن صدای مشتریان خود، توییتی در صفحه منتشر شده و از همه افرادی که به نحوی در تجربه خدمات تیپاکس با مشکلی مواجه شده‌اند دعوت شده تا مشکل خود را مطرح کنند.

تیپاکس همانند گذشته، آماده شنیدن نظرات مشتریان خود است؛ همانطور که تا پیش از این، با رصد نظرات منتشر شده، به دنبال شناسایی و پاسخگویی به مشتریانش بوده است.

آخرین اخبار مربوط به حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • elham

    khadamat tipax khoobeh

  • احسان

    تیپاکس خیلی قدیمیه و کارش خیلی درسته از کودکی میشناسیم و حالا هم که خودمون مشغول کار و زندگی هستیم باهاش بسته میفرستیم و راضی

    • ناشناس

      دروغ نگو تو از خودشونی که داری این حرفارو میزنی

    • ناشناس

      مرسوله ما به مبلغ ۳۰میلیون تومان مفقود شده و اصلاح جوابگوی نیستن و میگن عادیه.

  • ناشناس

    تیپاکس اشغاله یه بسته م رو بعد 10 روز و تا و داغون تحویلم دادن

    • بابک

      ای کاش بیشتر حقیق می کردم ،حالا دیگه رو در و دیوار هم می نویسم ،واقعا تیپاکس آشغاله

  • ناشناس

    دروغ میگن پول اضافی میگیرن بعد میگن باید بسته رو بگیری و شکایت ثبت کنی اگر نه پسته برگشت می خوره و خدا می‌دونه که دیگه بسته رو به چشم ببینی یا نه.همشون چرا و پرتی میگن و جایی برای شکایت ازشون نیست

  • ناشناس

    سرکار میذارن و برای پیگیری شکایت اصلا جایی و کسی پاسخگو نیست . خواهشاً از تیپاکس استفاده نکنید پست و باربری خیلی خیلی ارزون تره

  • حسین

    آشغال تر از تیپاکس وجود نداره……بسته را میگه خودت باید بیای تحویل بگیری…..شکایت هم میکنی، طرف نمایندگی خودشون میگیرن…..میگن نمایندگی میگه بسته را ۲بار بردیم درب منزل تحویل نگرفته….چرت و پرت

  • ناشناس

    آشغالتر از این شرکت ندیدم 10 روزه بسته من تو مبدا خوابیده و نمیفرستن کسی هم جوابگو نیست هر کس بگه بهتره خیلی اشتباه میکنه

  • ناشناس

    سلام همه نوشته های بالا فقط حرف هست
    میان حرف تا عمل تفاوت از زمین تا آسمان هست

  • ناشناس

    شرکت تیپاکس خیلی بی مسئولیتی در قبال پرداخت خسارات دارد.هر وقت هم هم پیگیر هزینه خسارت هم می‌شید سر کارتان می زانند

  • ناشناس

    سلام
    یک لب تاپ 32 میلیونی مرا شکسته اند و هیچ پاسخس نمی دهند . این چه قانونی .مملکت مگخ صاحب نداره لطفا به گوش مسئولین برسانید. به کجا داد خود را ببریم.

  • سید سجاد

    این شرکت خیلی بد قول و دروغگو هست . فقط فکر پولن. بسته رو کلی پول گرفتن از تبریز تا تهران و بعد 4 روز میگن 9 روز دیگه میرسه. 13 روز تاخیر؟ اصلا مشتری براتون مهم هست؟ 100 دفعه هم پیگیری کردیم. به نظرم همه کسایی که اعتراض دارن به تعزیرات یا قوه قضاییه باید مسعولانه شکایت کنن

  • ناشناس

    دروغ میگن . دو هفته است شکایت ثبت کردم و قراره طبق اعلام سایت ظرف ۲۴ ساعت بررسی و پاسخگو باشن که نیستن .