کد مطلب: ۵۶۵۳۸۱

کلاب هاوس در دسترس همه قرار گرفت

کلاب هاوس در دسترس همه قرار گرفت

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس، پس از ۱۶ ماه فعالیت، سرانجام از مرحله آزمایشی بتا خارج شد و اکنون برای همه کاربران قابل دسترس است، به گونه‌ای که نیازی به دعوت‌نامه ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کاربران برای ورود به کلاب‌ هاوس دیگر نیازی به پیوستن به لیست انتظار ندارند. این شبکه اجتماعی صوتی به مناسبت این نقطه عطف بزرگ، لوگوی جدید خود را رونمایی کرد.

کلاب هاوس اعلام کرد که کاربران می‌توانند لینک‌هایی را با دیگران به اشتراک بگذارند و آنها را به پیوستن به این شبکه اجتماعی دعوت کنند.

این شرکت مدعی است روزانه نیم میلیون اتاق صوتی در این اپلیکیشن وجود دارد و ۱۰ میلیون نفر از زمان عرضه نسخه اندرویدی اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه مه، به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند.

کلاب هاوس خاطرنشان کرد که هفته گذشته یک سیستم پیام صوتی مستقیم ایجاد کرده و در این شبکه اجتماعی ۹۰ میلیون پیام ارسال شده است. در این بین به طور میانگین کاربران بیش از یک ساعت را در کلاب هاوس سپری می کنند.

رقابت سخت می‌شود

کلاب هاوس قصد دارد هر یک یا دو هفته اپلیکیشن خود را به روزرسانی کند که مشابه آپدیت اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر است.

بر اساس گزارش انگجت، اگرچه به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران در این اپلیکیشن حضور دارند اما کلوب هاوس با رقابت شدید از سوی اپلیکیشن‌های دیگر روبه‌رو است و سرویس‌های توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، دیسکورد و اسپاتیفای، همگی در ماه‌های اخیر قابلیت اتاق‌های صوتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

گشودن کلاب هاوس به روی همه کاربران، گام مهی در حفظ رشد این اپلیکیشن به شمار می‌رود ( ایسنا ).

کلاب هاوس از کجا آغاز کرد؟

برنامه کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی چت صوتی به‌شمار می‌رود که کاربران برای عضویت در آن در ابتدا نیازمند یک دعوت‌نامه از طرف کاربری که پیش‌از آنها در کلاب هاوس ثبت‌ نام کرده باشد، بودند.

این شبکه اجتماعی در آوریل ۲۰۲۰ توسط پل دیویسون و روهان ست از شرکت Alpha Exploration بنیان‌گذاری شد.

به‌طور کلی کلاب‌هاوس رابط کاربری پیچیده‌ای ندارد؛ Hallway یا تالار گفت‌وگو همان فید اصلی روم‌هایی است که نرم‌افزار به کاربران نمایش می‌دهد تا در صورت تمایل وارد یکی از روم‌های مورد علاقه‌تان شوند ( زومیت ).

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.