حجم ویدیو: ۵.۱۳M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

پیش بینی قیمت دلار و طلا / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۲۰ دی

بازار سهام در معاملات امروز روند منفی کمتری نسبت به روز قبل ثبت کرد. قیمت دلار روند نزولی داشت. قیمت طلا و سکه افزایش داشت. به گزارش تجارت‌نیوز، ا خباری که از مذاکرات منتشر می‌شود سیگنال‌هایی به بازار ارز داده که موجب شده روند قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و بازار آزاد کاهشی شود. امروز

بازار سهام در معاملات امروز روند منفی کمتری نسبت به روز قبل ثبت کرد. قیمت دلار روند نزولی داشت. قیمت طلا و سکه افزایش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ا

خباری که از مذاکرات منتشر می‌شود سیگنال‌هایی به بازار ارز داده که موجب شده روند قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و بازار آزاد کاهشی شود.

امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه قیمت دلار در صرافی ملی برای فروش ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان است .کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند که در صورت توافق در مذاکرات قیمت این ارز تا محدوده ۲۵ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

دلار ارزان می‌شود؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در پیش‌بینی نرخ دلار می‌گوید: اگر مذاکرات نتجه‌بخش نباشد، قیمت دلار تا پایان سال به ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان می‌رسد. در صورتی که مذاکرات نتایج مثبت داشته باشد دلار وارد محدوده قیمتی ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان می‌شود.

پیش‌بینی سیامک قاسمی، کارشناس بازارهای مالی این است که می‌توان قیمت ۲۸ تا ۲۹ هزار تومان را برای دلار تا پایان سال تصور کرد. احتمالا دولت رئیسی اجازه ندهد که دلار ۳۰ هزار تومان شود؛ مگر در صورت شکست برجام.

شاخص کل بورس امروز با ۴۱۸۰ واحد افت در کانال یک میلیون و ۳۳۲ هزار واحد قرار گرفت. در حالی بورس امروز هم در ادامه روند منفی روزهای گذشته افت داشت که از سرعت این افت در میانه با رشد گروه بانک و خودرو کاهش یافت.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: بورس فعلا نوسانات منفی و رفتار محافظه‌کارانه دارد. محدوده حمایتی برای شاخص کل بورس حدود یک میلیون و ۲۸۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد است. در این بین نقش برجام به عنوان فاکتور منفی کوتاه‌مدت و هیجانی بر بورس موثر است.

رمزارزها

بعد از ریزش‌های اخیر، بازار رمزارزها حالا کمی آرام گرفته است و بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۴۱ تا ۴۲ هزار دلار تثبیت شده است.

در بازار رمزارزها، ترس و استرس بسیار زیادی بر معامله‌گران حاکم است. از روز یکشنبه هفته گذشته تا روز شنبه این هفته، بیت‌کوین به مدت شش روز متوالی ریزشی بوده و این مدت زمان ریزش بدون وقفه از سال ۲۰۱۸ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

به نظر می‌رد اندیکاتور مکدی در نمودار روزانه بیت‌کوین در حال برگشت است و احتمالا اگر اتفاق بدی رخ ندهد این اندیکاتور به زودی سیگنال خرید صادر می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی در حال برگشت از ناحیه خطرناک اشباع فروش است و این نشان از بهبود وضعیت بیت‌کوین در نمودار روزانه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.