کد مطلب: ۶۱۹۹۷۲

آینده قیمت دلار و طلا / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۳ بهمن

حجم ویدیو: ۱۶.۸۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

به گزارش تجارت‌نیوز، عد از سقوط ۱۸ درصدی بیت‌کوین در سه روز اخیر رسانه‌های خارجی دلایل این ریزش را سیاست‌های ضدتورمی فدرال رزرو، نااطمینانی بازارها و قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال عنوان کردند. اگرچه بسیاری بعد از ریزش بیت‌کوین دوباره اقدام به خرید این ارز در کف قیمتی کردند اما برخی پیش‌بینی می‌کنند ممکن است

به گزارش تجارت‌نیوز ، عد از سقوط ۱۸ درصدی بیت‌کوین در سه روز اخیر رسانه‌های خارجی دلایل این ریزش را سیاست‌های ضدتورمی فدرال رزرو، نااطمینانی بازارها و قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال عنوان کردند.

اگرچه بسیاری بعد از ریزش بیت‌کوین دوباره اقدام به خرید این ارز در کف قیمتی کردند اما برخی پیش‌بینی می‌کنند ممکن است کف قیمتی بیت‌کوین پایین‌تر از ۳۵ هزار دلار باشد.

کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۳۵ هزار دلار از دست برود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار هم ریزش می‌کند و بر اساس سیگنال‌های تکنیکال در نمودار روزانه احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۳۵ هزار دلار وجود دارد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها اعلام کرد پس از ایجاد حمام خون در بازار سهام، معامله‌گران رمزارزها پیش از جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال‌ رزرو، به دنبال حذف خطر از پرتفوی خود هستند. در صورتی که محدوده ۳۴ هزار دلاری از دست برود، احتمالا هیچ حمایت دیگری تا سطح ۳۰ هزار دلار وجود نداشته باشد.»

طلا و ارز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز یکشنبه ۳ بهمن با ۴۵ تومان افزایش، ۲۷,۵۷۰ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۷,۶۴۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۵۵۵ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه سوم بهمن‌ماه به دلیل تعطیلی نرخ‌های جهانی طبق همان نرخ قبل در بالاترین نرخ ۱۸۳۶ و در پایین‌ترین نرخ ۱۸۲۹ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز در بالاترین قیمت یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۱۱ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت سکه ظهر امروز سوم بهمن‌ماه در بالاترین قیمت ۱۲ میلیون تومان و در پایین‌ترین قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شد.

بورس

اویان عبداللهی، کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: معاملات امروز بازار در حالی پایان یافت، که شاخص کل با افتی بیش از ۲۵ هزار واحدی را تجربه کرد.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه می‌دهد: در این افت اصولا نمادهای بزرگ بیشتر سهیم بودند، در این وضعیت ارزش معاملات اوراق به بیش از سه هزار میلیارد تومان رسیده بود، در مقابل ارزش معاملات سهام هم چیزی کمتر از سه هزار میلیارد تومان بود.

وی تاکید می‌کند: در میانه‌های بازار اخباری در رابطه با دریافت مالیات از صادرات برخی کالاهای پتروشیمی به بازار رسید که این موضوع باعث شد مقدار عرضه در بازار قدرت بیشتری پیدا کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.