فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۴۹۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد

قیمت گوشت قرمز امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز امروز 19 خرداد 1403

قیمت گوشت قرمز امروز 19 خرداد 1403 اعلام شد. در میان انواع مختلف گوشت قرمز، ران ممتاز گوسفندی بیشترین قیمت را نسبت به سایر انواع گوشت دارد. قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است؟

 به گزارش تجارت‌نیوز، گوشت قرمز یکی از اقلام خوراکی مهم در سفره ایرانیان محسوب می‌شود. براساس داده‌های منتشرشده، گوشت نیم‌شقه گوسفندی 5 کیلوگرمی، 779 هزارتومان به ازای هر کیلو‌گرم، گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی، 607 هزارتومان و ران گوسفندی هم به قبمت 810 هزارتومان به فروش می‌رسد.

ران ممتاز گوسفندی 919 هزارتومان به ازای هر کیلو‌گرم، بسته شقه گوسفندی 10 کیلو‌گرمی 779 هزارتومان به ازای هرکیلو‌گرم و ماهیچه گوسفندی یک کیلو‌گرمی هم  با قیمت 650 هزارتومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

قلوه گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد با قیمت 199 هزارتومان، راسته مغز گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد با قیمت 607 هزارتومان و گوشت آبگوشتی گوسفندی در بسته‌های دو کیلو‌گرمی با قیمت 700 هزارتومان دربازار توزیع می‌شود.

سر دست گوسفندی بره در بسته‌های 3.5 کیلوگرمی با قیمت737 هزارتومان به ازای هر کیلو‌گرم، استیک گوشت 95 درصد با قیمت 236 هزارتومان و راسته گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت 354 هزارتومان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

براساس داده‌های منتشر شده، قیمت گوشت قرمز از هقته گدشته تا به امروز ثابت بوده و در بازار تغییر قیمتی رخ نداده است.

برای اطلاعات بیشتر صفحه صمت را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.