کد مطلب: ۶۵۷۱۲۰

خبر جدید درباره نهضت ملی مسکن

خبر جدید درباره نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن هدف اصلی صرفا خانه‌سازی نیست بلکه شهرسازی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خبر جدید وزیر راه و شهرسازی درباره نهضت ملی مسکن چیست؟

به نقل از تسنیم ، رستم قاسمی در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی عنوان کرد: اکنون در سطح کشور هشت میلیون مستاجر داریم، حدود ۵۰ درصد از هزینه سبد خانوار مربوط به مسکن است که تصمیم داریم در این چهار سال به طور میانگین سالانه یک میلیون واحد مسکن بسازیم.

وی ابراز کرد: استان آذربایجان غربی در تامین زمین جهت ساخت مسکن جزو استان های پیش‌رو است و عملیات اجرایی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن شروع شد که تقریبا به میزان نصف نیازهای ۴ ساله ی مردم ثبت نام کننده است.

قاسمی تصریح کرد: پیشرفت در تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان غربی بسیار خوب و قابل قبول است و امیدواریم با سرعت بیشتر مساکن مدنظر تامین شود.

وی بیان کرد: وضعیت راه های استان چندان مناسب نیست و یک عقب ماندگی در مقایسه با شاخص های کشوری دارد. که با اختصاص اعتبار مدنظر در این سفر ریاست جمهوری امیدواریم تحول خوبی انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه ی راهسازی نیز مانند گذشته شاهد پیشرفت خوبی باشیم، در این شرایط اقتصادی جامعه جذب سرمایه گذار کار آسانی نیست اما اداره کل راه و شهرسازی اقدامات خوبی انجام داده است.

پالایشگاه قیر ارومیه مجهز به نسل سوم نیز نقش خوبی در توسعه و بهسازی راه های استان می تواند داشته باشد که امیدواریم برای استان پر خیر و برکت باشد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد تغییرات در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و مقایسه آن با مساکن مهر، گفت: با تجاربی که در مسکن مهر کسب شد سعی کردیم یک تغییر و تحول اساسی در پیشبرد و اجرایی طرح نهضت ملی پیش بگیریم.

در نهضت ملی مسکن هدف اصلی صرفا خانهسازی نیست بلکه شهرسازی است و تصمیم داریم برای مردم زمینه استفاده از تمامی امکانات در بخش های بهداشتی، آموزشی و ورزشی و حمل و نقل فراهم شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام
    چرا مسکن مهر رو ول کردید ، اگر واقعت قصد انجام کار ب ای مردم دارید بع مسکن مهررسیدگی کنید که پیمانکارهای طمعکار خون مردم رو توی شیشه کردن، کسانی که خسته شدن و انصراف دادن پولشون رو وزارت مسکن نمی ده، در مسکن مهر البرز پیمانکارها با همکاری سازمان مسکن البرز دلره خونه هو رو به قیمت آزاد می فروشه و متقاضیانی که ده الی ۱۲ سال منتظر بودن رو از سامانه حذف کرده، این فساد اقتصادی نیست؟

  • ناشناس

    تا الان دوبارتو این طرح ثبت نام کردم بار اول از دوران دولت روحانی گفتند اول 40میلیون بریزید به حساب بعد از دوهفته پیام اومد طرف مدت یک ماه فرصت دارید 60میلیون دیگه بریزید خوب یه کارگر ساده که ماهی 5میلیون درآمد داره توی دوماه صد میلیون از کجا بیاره اونو انصراف دادم توی این دولت دیگه بدتر ،اول گفتن. فقط همون 40میلیون آورده اولیه است بعد از واریزی و رفتن پای پروژه و صحبت با پیمانکار معلوم شد صد رحمت به دولت روحانی اون طرح حداقل یکسال دیگه صد میلیون رو می‌گرفت این طرح علاوه بر 150میلیون آورده اولیه باید دو ماهی 50میلیون میلیون واریز کنید ،خوب این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به قول دوستمون بگید واسه پولدار ها خونه سازی دارید

  • ناشناس

    باسلام ما که ثبت‌نام کردیم ولی هیچ پیامی یا زنگی بهمون ندادن

  • شیخی

    سلام کاش این طرح در روستاهای بزرگ هم اجرا می شد تا من و امسال من که زیر فقیرم می توانستیم تو روستای خودمان صاحب خانه میشدیم اگه میشه لطف کنید به گوش مسئولان برسانید ممنون

  • عبدالعلی گنجعلی

    سلام با حقوق کار گری با چهار فرزند کرایه خونه قصد وام نداشتن خونه نداشتن ماشین نداشتن پول پس انداز وشهریه فرزند چگونه زندگی کنم دیگه خسته شدم از این زندگی مرگ بهتر هست نیاز به کمک مالی دارم شماره تماس بگیرید

  • ناشناس

    سلام من مستجار هستم دوسال بیمه هستم قبول ندارن اگه اینجوری بود همون میگتن واسه پولدارا من باچنتا کارگر تویه حیاط زندگی‌م میکنم براخداکارکنن

  • ناشناس

    سلاممتاسفانه هزینه سنگین خانه های نهضت ملی توان پرداخت رو ندارند

  • ناشناس

    هزینه ها سنگین برای مسکن ملی

  • ناشناس

    سلام هزینه های سنگین برای ساخت مسکن ملی واقعا درد آور است با این حقوق های کم

  • ناشناس

    سلام هزینه های سنگین برای پرداخت ساخت مسکن ملی واقعا درد آور است با این حقوق های کم