کد مطلب: ۵۴۶۳۴۷

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خرید مسکن در استان البرز

خرید مسکن در کرج چقدر هزینه دارد؟

خرید مسکن در کرج چقدر هزینه دارد؟

با توجه به افزایش قیمت مسکن در استان البرز به دلیل هم‌جواری با تهران، متوسط نرخ خرید خانه در برخی از مناطق کرج و حومه چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار مسکن در استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران با افزایش قیمت همراه بوده و به دلیل افزایش جمعیت شهرهای جدیدی همچون شهر جدید هشتگرد تاسیس شده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در کرج و حومه تهیه شده است.

بر اساس داده‌های موجود، شهرک ابریشم، ملارد و شهر جدید هشتگرد با متوسط خرید چهار تا پنج میلیون تومان برای یک متر مربع از مناطق ارزان البرز برای خرید خانه هستند.

آپارتمان در مناطق ماهدشت و کمال‌شهر با متوسط شش میلیون تومان و در مناطق مارلیک و محمدشهر با قیمت هفت میلیون تومان ثبت شده است.

مسکن در مناطق مشکین‌دشت، شاهین‌ویلا و کیانمهر با متوسط قیمت ۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، فردیس و گلشهر با متوسط قیمت ۱۱ میلیون تومان از مناطق گران قیمت کرج برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر لیست متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

3 page 001 1 2 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سیدمحمدامین

    کمالشهر الان متری بالای ده هست خونه نوساز که متری ۱۵ میدن واقعا موندم خواب هستین یا خودتون رو بخواب زدین

  • ناشناس

    مارلیک الان متری ۱۰ملیونه

  • ایرانی

    قیمت های داده شده تا حدود زیادی درست است برای فروش املاک خود بازار گرمی نکنید

  • ناشناس

    مگه چندسال عمر میکنید این همه خرج مسکن میکنید

  • فرشید

    سلام،وواقعا سرسام آور ،کرج اصلا جای زندگی نیست آخه محله های خوب و بد فاصله مسافتی چندانی ندارند این همه اختلاف قیمت که دوستان گفتند با عقل جور در نمیاد
    نخرید اگه مجبور شدید اجاره کنید چون این شهر جای موندن نیست باید آماده فرار از این شهر… باشیم.
    ?متاسفانه?

  • ناشناس

    دولت بوجه کم اورده دست روریزدرشت گذاشته فرقی براش نداره مردم چگونه میخوان زندگی کنند

  • جوادی

    با سلام توی کمال شهر قیمت سندار 7میلیون قولنامه‌ام5 محمد شهر قولنامه‌ای 5حتی4میلیون هم بعضی جاهاش داره.منظریه فردیس قولنامه‌ای 5ونیم داره گلشهر ساهین ویلا هم 6ونیم قولنامه‌ای داره .ولی گوهردشت عظیمیه وجهانشهر گرونه.اینو بخاطر این نوشتم که اونایی که اومدید برا بازار گرمی وگرون کردن ملک نظر دادید …..پایین ترین جاها هم قیمت بالا نوشتید که بیشتر تو جیبتون بره زیاد تلاش نکنید دیگه از این خبرا نیست

  • رامین

    بنده هفته پیش در مهرشهر خیابان ۱۱۰ شرقی چند تا اپارتمان نوساز قیمت کردم یکی از اونها متری هشتاد و پنج ملیون گفت که شاخام در اومد

  • وحید

    شهرک فهمیده کرج ،آسیاب برجی منظورمه ،از همه جا ارزونتره و هنوز کسی خبر نداره هرکی خواست میتونه با متری ۸تا۱۳ بهترین خونرو بخره هم داخل شهره هم سرسبزه

  • ناشناس

    دو شهر اول در استان تهران قرار دارند