کد مطلب: ۶۳۴۵۸۷

قیمت انواع گوشت امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰/ به واردات میوه نیاز داریم؟

قیمت انواع گوشت امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰/ به واردات میوه نیاز داریم؟

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع گوشت قرمز در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است( تحلیل بازار ):

راسته با استخوان گوسفندی
۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی
۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه
۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله
۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله
۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی
۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله
۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله
۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله
۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی
۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله
۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی
۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند
۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی
۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی
۱۳۵,۰۰۰

نیازی به واردات میوه نداریم

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی و تره‌بار تهران درباره وضعیت بازار شب عید به روزنامه ایران گفت: اتحادیه میوه به‌عنوان نماینده بخش خصوصی اقدام به عرضه خواهد کرد و وظیفه بازرسی در میادین را نیز انجام خواهد داد.
کارگر با اشاره به اینکه امسال افزایش قیمت غیرمنطقی را برای میوه در شب عید نخواهیم داشت، افزود: با تمهیدات درنظر گرفته شده هیچ کمبودی در بازار میوه نداریم و بازار از محصول اشباع شده است. وی افزود: اتحادیه و بخش خصوصی برای عرضه میوه شب عید هیچ مشکلی ندارد و با فراوانی میوه در این ایام روبه‌رو خواهیم بود و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که هیچ مشکلی در خصوص تأمین نداشته باشیم و گرانی بر این بازار حاکم نشود. این مقام صنفی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار با اتحادیه میوه و تره‌بار جلساتی را برای جلوگیری از کمبود میوه برگزار کرده است، افزود: بخش خصوصی با تمهیداتی که برای تأمین میوه اندیشیده است، ثبات را به بازار میوه آورده است.
رئیس اتحادیه صنف میوه و سبزی و تره‌بار تهران درباره نیاز بازار به واردات میوه در شب عید گفت: ما هیچ نیازی به واردات میوه در هیچ کدام از اقلام نداریم. کارگر تصریح کرد: در سال‌های گذشته بعضاً با بررسی‌هایی که انجام می‌گرفت پیش‌بینی کمبود میوه در بعضی از اقلام وجود داشت اما امسال اصلاً چنین کمبودی را در بازار نخواهیم داشت. وی با اشاره به تفاوت قیمت میوه در میادین با خرده‌فروشی‌ها گفت: طبق سود درنظر گرفته شده ۳۵ درصد برای افزایش قیمت خرده‌فروشی‌ها مصوب شده است.
منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.