کد مطلب: ۵۷۷۵۲۲

ثبات نسبی در بازار ارز / قیمت دلار امروز ۱۴ شهریور چقدر شد؟

ثبات نسبی در بازار ارز / قیمت دلار امروز ۱۴ شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار امروز ۱۴ شهریور با ثبات نسبی همراه بود. نرخ ارز در صرافی ملی بدون تغییر ماند و در بازار متشکل با افزایش ناچیز ۷۷ تومانی همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی نوسان و کاهش قیمت به ۲۷ هزار و ۱۹۰ تومان رسید. قیمت دلار در بازار آزاد امروز در کانال ۲۷ هزار و ۱۹۰ و ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان دارد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۵۱ تومان کاهش پیدا کرد و ۲۶ هزار و ۶۱۰ تومان اعلام شد. در مقابل قیمت دلار در ب ازار متشکل ارزی با افزایش همراه بود و با ۷۷ تومان افزایش قیمت به ۲۶ هزار و ۴۷۴ دلار رسید.

سخنان رئیسی، ارز را وارد محدوده خطر کرد / قیمت دلار امروز می‌ریزد؟

ابراهیم رئیسی بالاخره موضع دولتش درباره مذاکره را رسما کرد و گفت دولتش مذاکره را در دستور کار دارد و می‌خواهد تحریم‌ها را رفع کند. این دومین موضع‌گیری رسمی دولت جدید درباره مذاکرات است. این موضع‌گیری‌ها قیمت دلار را رام کرد. حالا سخنان جدید رئیسی، باعث ریزش قیمت دلار می‌شود؟

ابراهیم رئیسی شب گذشته در گفتگوی زنده تلویزیونی موضع رسمی دولتش درباره مذاکره را عنوان کرد و حتی به تولیدکنندگان گفت «تولید را افزایش دهید چون زمینه صادرات دارد مهیا می‌شود!»

این اولین باری است که رئیسی صراحتا موضع خود را درباره مذاکره و رفع تحریم‌ها عنوان می‌کند. پیش از این وزیر امور خارجه گفته بود حداقل دو تا سه ماه زمان می‌برد که موضع دولت درباره مذاکرات مشخص شود. اما حالا رئیسی می‌گوید «گفت‌وگو و مذاکره در دستور کار دولت است و دنبال خواهد شد. آنچه ما می‌خواهیم رفع تحریم‌هاست.»

روز گذشته هم روزنامه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده بود که احتمالا ۳۰ شهریورماه دور هفتم مذاکرات وین به جریان می‌افتد. مذاکراتی که در پایان دولت روحانی متوقف شد و بسیاری معتقد بودند که نتیجه نهایی آن باید در این دولت مشخص و اعلام شود.

آخرین اخبار بازار دلار را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.