کد مطلب: ۳۷۱۵۰۷

نایب‌رئیس اول اتحادیه املاک تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت زمین به اندازه مسکن گران شده است

قیمت زمین به اندازه مسکن گران شده است

نایب‌رئیس اول اتحادیه املاک تهران می‌گوید: بر اساس آمارها و برآوردهای انجام‌شده قیمت زمین در شهر تهران نیز به‌مانند قیمت مسکن حدود 100 درصد گران شده است.

نایب‌رئیس اول اتحادیه املاک تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت زمین نیز به مانند قیمت مسکن دوره پرنوسانی داشته است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: قاعدتا زمانی که قیمت آپارتمان 100 درصد گران می‌شود، قیمت زمین نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. بنابراین آن‌طور که برآورد می‌شود قیمت زمین نیز در شهر تهران حدودا همانند قیمت مسکن 100 درصد گران شده است.

حسام عقبایی درباره خرید مسکن در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: توصیه ما به مردم این است که افراد برای خرید زمین و مسکن در صورتی که قصد مصرف دارند، ورود پیدا کرده و معاملات را نهایی کنند؛ در حالی که به افرادی که در بازار مسکن و زمین قصد سرمایه‌گذاری دارند، هرگز توصیه‌ای خرید ملک را ندارم.

او به قیمت زمین در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بانک مرکزی متوسط قیمت زمین را اعلام نکرده است و هیچ منبع موثیق دیگری درباره قیمت اطلاعاتی را بیرون نداده است. اما به‌طور کلی قیمت زمین در مناطق مختلف تهران متفاوت است و در این باره نمی‌توان اعداد و ارقام ثابتی را اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خب .باز هم مردم مقصرند …….البته از ی ک نظر شما راست میگویید نمی بایست این خانه ها را با این قیمتهای حبابی می خردیند .اما طمع کاران زیادند […]