کد مطلب: ۳۸۴۶۷۰

قیمت ربع سکه به ۱۵۷۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۴/۳

قیمت ربع سکه به 1570000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/4/3

بازار طلا و سکه امروز متاثر از رشد بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز بود و بر این اساس قیمت ربع سکه به یک میلیون و 570 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز دوشنبه با توجه به تنش‌های خاورمیانه و مواضع سیاست پولی بانک‌های مرکزی جهان نسبت به کاهش نرخ بهره افزایش یافت و به 1407 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد به دنبال جنگ با ایران نیست اما تنش‌ها با تصمیم واشنگتن برای اعلام تحریم‌های جدید بالا مانده است.

از سوی دیگر بانک مرکزی آمریکا و بانک مرکزی اروپا هفته گذشته به احتمال تسهیل سیاست پولی خود برای مقابله با کندی رشد اقتصادی اشاره کردند.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای بزرگ تحت تأثیر تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای کاهش نرخ‌های بهره، به پایین‌ترین سطح در سه ماه اخیر سقوط کرد و جذابیت طلا را تقویت کرد.

ادوارد مایر، تحلیلگر شرکت INTL FCStone در یادداشتی نوشت: ما نسبتاً به طلا خوش بینی محتاطانه‌ای داریم زیرا دلار ضعیف‌تر از روند صعودی این فلز ارزشمند فعلاً حمایت می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، توجه بازار اکنون به مذاکرات تجاری آمریکا و چین دوخته شده است. قرار است رؤسای جمهور دو کشور در نشست سران گروه ۲۰ در ژاپن دیدار کنند.

خبرگزاری شینهوا از حضور شیء جین پینگ، رئیس جمهور چین در نشست گروه ۲۰ در ژاپن خبر داد که نخستین تأیید شرکت رئیس جمهور چین در این نشست بود.

موجودی طلای "اس پی دی آر گلد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز جمعه ۴.۵۷ درصد افزایش یافت که بزرگترین افزایش یک روزه از سپتامبر سال ۲۰۰۸ بود.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۴/۰۳، قیمت دلار برای فروش 13,200 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13100 تومان و 13200 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز 15,100 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4780 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15000 تومان و 15100 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 530 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 710 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 437 هزار و 922 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 400 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 570 هزار تومان و 980 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.