کد مطلب: ۳۹۵۱۰۴

قیمت سکه گرمی به ۹۷۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۵/۲۷

قیمت سکه گرمی به 970000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/5/27

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی و علیرغم افزایش نسبی نرخ ارز، کاهش یافت و بر این اساس قیمت سکه گرمی به 970 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت طلا که سومین هفته صعودی خود را طی کرده بود، همچنان در رقم 1514 دلار برای هر اونس ثابت مانده است.

براساس گزارش ایسنا، مایک مک گلان، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس در یادداشت تحقیقاتی نسبت به دورنمای قیمت نقره ابراز خوش بینی کرد.

وی پیش بینی کرد نقره از پتانسیل صعود به قیمت ۲۲ دلار در هر اونس برخوردار است.

مک گلان خاطرنشان کرد با این حال روند صعودی نقره به این راحتی نخواهد بود. نقره در حال حاضر بالای مرز ۱۷ دلار معامله می‌شود و اگر قیمت آن بالای ۱۷ دلار نماند، از صعود بیشتر بازخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: در حالی که به نظر می‌رسد طلا در کوتاه مدت رشد قیمت بیش از حد سریعی را تجربه کرده است، ممکن است اکنون نوبت به نقره رسیده باشد تا بدرخشد و روند صعودی فلزات ارزشمندی را هدایت کند.

بر اساس گزارش کیتکونیوز، هر اونس نقره در معاملات آتی بازار آمریکا آخرین بار ۱۷ دلار و ۱۵ سنت معامله شد و برای کل هفته یک درصد رشد نشان داد.

نقره از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون ۱۱ درصد رشد قیمت داشته اما زیر سایه طلا قرار گرفته است. فیلیپ نیومن، یکی از شرکای موسس شرکت "متالز فوکوس" برآورد کرده که با تسهیل سیاست پولی بانک‌های مرکزی و ارزش دلار آمریکا، قیمت نقره ممکن است تا پایان امسال به ۱۹ دلار صعود کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ تا ساعت 18، قیمت دلار برای فروش 11,750 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11650 تومان و 11750 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش 13,200 تومان گزارش شده است، همچنین در بانک مرکزی 4663 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 13100 تومان و 13200 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 90 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 170 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز با کاهش روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 417 هزار و 377 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 130 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 330 هزار تومان و 970 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.