کد مطلب: ۳۵۸۷۵۶

نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت طلا و سکه ارزان شد / قیمت سکه ۸۰ و طلا دو هراز تومان کاهش یافت

قیمت طلا و سکه ارزان شد / قیمت سکه 80 و طلا دو هراز تومان کاهش یافت

نایب‌رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با کاهش جزئی قیمت دلار هر گرم طلای 18 عیار دو هزار تومان و هر قطعه سکه امامی 80 هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، با کاهش جزئی قیمت دلار و رسیدن آن به کانال 12 هزار و 900 تومان بازار طلا و سکه واکنش نشان داد. به‌طوری که هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز دو هزار تومان و هر قطعه سکه امامی و نیم‌سکه به ترتیب 80 تا 50 هزار تومان ارزان شد. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا قیمت طلا و سکه در شب عید ارزان‌ترخواهد شد؟

در همین حال نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با افت قیمت دلار ، قیمت طلا و سکه هم کاهش پیدا کرده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با کاهش جزئی قیمت دلار هر گرم طلای 18 عیار دو هزار تومان ارزان شد و به قیمت 413 هزار و 700 تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت 4 میلیون و 480 مبادله و 80 هزار تومان کاهش یافت. قیمت نیم‌سکه نیز امروز به کانال دو میلیون و 470 هزار تومان رسید و 50 هزار تومان ارزان شد.

محمد کشتی‌آرا در پیش‌بینی نسبت به قیمت طلا و سکه اظهار کرد: به نظر می‌رسد در چند روز آینده قیمت طلا و سکه به ثبات نسبی برسد و آرامش به بازار بازگردد. خوشبختانه طی یک روز گذشته کاهش التهاب قیمت‌ها را شاهد هستیم. ممکن است از این پس قیمت طلا تنها بر اساس قیمت دلار و طلای جهانی دچار برخی نوسان‌های جزئی شوند.

او به میزان عرضه و تقاضا در بازار طلا و جواهر اشاره کرد وگفت: خوشبختانه فعلا تقاضای کاذب در بازار طلا و سکه وجود ندارد. در شب عید تقاضای اضافی در بازار مشاهده نمی‌شود و وضعیت عرضه و تقاضا متعادل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.