کد مطلب: ۴۹۹۷۷۵

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت مرغ شب یلدا ارزان‌تر می‌شود

قیمت مرغ شب یلدا ارزان‌تر می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی می‌گوید: فعلا قیمت هر کیلو مرغ گرم 24 هزار تومان است اما پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ در شب یلدا ارزان شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وعده ارزانی مرغ در حالی است که فعالان بازار می‌گویند در آستانه شب یلدا ممکن است تقاضا برای خرید گوشت مرغ و گوسفند زیاد شود و همین مسئله قیمت مرغ را دوباره گران کند. آیا قیمت مرغ تا شب یلدا ارزان می‌شود؟

به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، روز چهارشنبه قیمت مرغ دوباره 300 تومان ارزان شد و هر کیلو مرغ زنده در محل مرغداری 13 هزار تومان عرضه شده است. این کاهش البته در حالی است که به گفته محمدعلی کمالی سروستانی قیمت هر کیلو مرغ نسبت به یک هفته گذشته چهار هزار تومان گران شده است. یعنی در 10 روز گذشته قیمت مرغ زنده کیلویی 9 هزار تومان بوده که حالا به 13 هزار تومان رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی طی چند وقت گذشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از ثبات قیمت و آرامش حاکم بر بازار مرغ خبر داد و گفته بود که «با توجه به توصیه پزشکان و مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر اجتناب از دورهمی و مهمانی‌ها بعید است بازار مرغ ملتهب شود.»

کمالی سروستانی درباره وضعیت بازار مرغ در شب یلدا به تجارت‌نیوز گفت: فعلا قیمت هر کیلو مرغ گرم برای مصرف‌کننده 24 هزار تومان است. پیش‌بینی می‌شود که قیمت مرغ در شب یلدا ارزان شود.

او اظهار کرد: چنانچه دولت نهاده‌های دامی را در اختیار مرغداران قرار دهد و از قیمت‌های دستوری خودداری کند مشکلی در تامین مرغ شب عید وجود ندارد و ممکن است قیمت مرغ شب عید هم ارزان شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مطمئنا همه دنیا به ما میخندند که تیتر ثابت اخبارمون شده هر شب قیمت مرغ و گوشت ……….مسئولی که نمیتونه یک قیمت مرغ و کنترل کنه برای چی مسئولیت قبول میکنه ……..

  • ناشناس

    قیمت در شهرستان ها ۲۱ هزار تومان است شما با این کارها باعث گرانی میشوید

  • ناشناس

    همیشه همینه همه چیو به سقف میچسبونین بعد یه هزاری میارین پایین میگین ارزون شد همچون طلا سکه دلار مسکن ……مردمم ذوق میکنن ارزون شد دیگه کسی نمیگه چقد بود که الان چقدش کردین وا مصیبت از دست شما و سفره های اب رفته ما