کد مطلب: ۵۷۸۵۷۴

قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ / دروس و اقدسیه متری ۸۷ میلیون تومان

قیمت آپارتمان در شمال شهر تهران چقدر است؟ / دروس و اقدسیه متری ۸۷ میلیون تومان

بر اساس قیمت آپارتمان در بازار مسکن تهران، لیستی از متوسط قیمت آپارتمان در برخی از مناطق گران قیمت تهران به دست آمده است. گیشا با هر متر مربع ۵۹ میلیون تومان و اقدسیه با متری ۸۷ میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های دیوار و قیمت مسکن در شمال شهر تهران، فهرستی از متوسط قیمت آپارتمان در برخی از مناطق گران قیمت تهران به دست آمده است.

با توجه به جدول زیر متوسط قیمت آپارتمان مسکونی در منطقه گیشا ۵۹ میلیون تومان، هروی ۶۰ میلیون تومان، ازگل ۶۶ میلیون تومان و میرداماد ۶۹ میلیون تومان ثبت شده است که از مناطق ارزان‌تر شمال شهر تهران برای خرید خانه هستند.

پاسداران ۷۰ میلیون تومان، جردن ۷۱ میلیون تومان، شهرک غرب و قیطریه ۷۳ میلیون تومان و سعادت آباد ۸۱ میلیون تومان اعلام شده است.

در بین مناطق زیر دروس و اقدسیه با متوسط قیمت ۸۷ میلیون تومان برای یک متر مربع آپارتمان مسکونی نرخ بالاتری را برای خرید خانه دارند.

45 page 0001 3

وام ۱ میلیاردی خرید مسکن جوانان / شرایط دریافت وام جوانان چیست؟

مدیر عامل بانک مسکن امروز اعلام کرده که سقف وام خرید مسکن جوانان به یک میلیارد تومان رسیده و شورای پول و اعتبار هم با آن موافقت کرده است.

البته این به این معنا نیست که این وام اکنون پرداخت می‌شود. بلکه به این معناست که اگر فردی همین امروز حساب بانک مسکن جوانان را افتتاح کند، سال ۱۴۱۵ می‌تواند یک میلیارد تومان وام خرید مسکن دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن جوانان چیست؟

وام مسکن جوانان وامی است که مدت انتظار دریافت آن بین پنج تا ۱۵ سال است. یعنی متقاضیان در یک دوره ۱۵ ساله می‌توانند از این وام استفاده کنند.

جزئیات دریافت وام مسکن جوانان
براساس اطلاعات سایت رسمی بانک مسکن، مدت انتظار دریافت وام مسکن جوانان بین ۵ تا ۱۵ سال است.

نرخ سود تسهیلات این وام بین شش تا ۹ درصد است. که این میزان بسته به حداکثر زمان بازپرداخت وام است. اگر افراد وام مسکن خود را پنج ساله تسویه کنند تنها شش درصد سود می‌دهند اما اگر مدت بازپرداخت بالای پنج سال باشد، نرخ سود تسهیلات ۹ درصد است. حدکاثر زمان بازپرداخت وام مسکن جوانان ۲۰ سال است.

چه کسانی می‌توانند وام مسکن جوانان را بگیرند؟

هر شخصی که به سن هیجده سال تمام رسیده و یا حکم رشد او از سوی دادگاه صادر شده باشد می‌تواند به نام خود یا کسانی که تحت ولایت و قیومیت او باشند حساب پس‌انداز مسکن جوانان افتتاح کند.

متقاضیان افتتاح حساب پس‌انداز مسکن جوانان باید ماهانه مبلغی را به این حساب واریز کنند. این مبلغ برای سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۰۰ هزار تومان عنوان شده است.

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.