کد مطلب: ۷۴۶۸۶۸

قیمت پیاز ریخت

قیمت پیاز ریخت

قیمت پیاز در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد و بر اساس این گزارش قرار است تا به زودی قیمت این کالا تغییر محسوسی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیاز به عنوان یکی از کالاهای اساسی در میان ایرانیان شناخته شده است و نوسان قیمت پیاز باعث شده است تا گاهی اوقات برخی افراد این کالا را به طور محدود تهیه کنند.

بر اساس وعده بسیاری از مسئولان قرار است تا در آینده نزدیک قیمت نجومی پیاز کاهش یافته و حدود 10 هزار تومان ارزان شود.

قیمت مصوب پیاز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و به صورت عمده اعلام شد. بر این اساس قیمت پیاز زرد و سفید 10 تا 16 هزار تومان پیاز قرمز 15 تا 20هزار تومان اعلام شد؛ بر این اساس هر کیلوگرم از این محصول در خرده فروشی حداکثر با 35 درصد امکان فروش دارد.

هرکیلوگرم پیاز زرد بر اساس کیفیت 10 هزار تومان، 12 هزار تومان و 16 هزار تومان، پیاز سفید 10 هزار تومان، 14 هزار تومان و 16 هزار تومان، پیاز قرمز 15 هزار تومان، 18 هزار تومان و 20 هزار تومان، سیب زمینی 10 هزار تومان، 12 هزار تومان و 14 هزار تومان به فروش می رسد.

بنابر این گزارش رئیس اتحادیه بارفروشان تهران نیز امروز با بیان اینکه با افزایش عرضه پیاز در تهران، قیمت این محصول 2 تا 5 هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است، گفت: قیمت هر کیلوگرم از این محصول در روزهای آینده به 10 تا 11 هزار تومان کاهش می یابد.

منبع: اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا متاسفم برای مسئولین این این کشورتمام

  • آیت پورغلامی

    همچین میگن قیمت پیاز ریخت انگار قیمت خودرو ویا مسأله ساختمانی ریخت دیگه حرفی از افزایش چند برابری قبض برق این ما نمیزنن هوای مردم را با پیاز و ت میکنند