کد مطلب: ۲۷۹۹۳۳

مسکن در تهران متری ۷ میلیون تومان

هر متر مسکن در تهران ۵۰۰ هزار تومان گران شد

هر متر مسکن در تهران 500 هزار تومان گران شد

قیمت هر مترمربع آپارتمان در تیر ماه امسال به حدود هفت میلیون تومان رسید که نسبت به ماه قبل 7.6 درصد ( معادل 500 هزار تومان ) رشد داشته است. معاملات مسکن به روند نزولی خود ادامه داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در تیر ماه امسال بیش از 12 هزار فقره خرید و فروش آپارتمان‌‌های مناطق 22 گانه تهران به ثبت رسید.

تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران طی سه ماهه اخیر با روند کاهشی روبرو بوده به طوری که از 17 هزار فقره معامله در اردیبهشت ماه سال جاری با کاهش 21 درصدی به 13 هزار فقره در خرداد ماه رسید.

همچنین در تیر ماه سال جاری تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران با کاهش 10 درصدی نسبت به ماه قبل 12 هزار و 369 فقره بوده است.

بررسی آمارها نشان می‌دهد بیشترین معاملات صورت گرفته متعلق به آپارتمان‌های منطقه پنج تهران بوده که سهم 13.5 درصدی از کل معاملات صورت گرفته را به خود اختصاص داده است.

در تیر ماه سال جاری میانگین متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران با رشد 7.6 درصدی نسبت به ماه قبل به شش میلیون و 900 هزار تومان رسید.

بالاترین قیمت یک مترمربع آپارتمان در تیر ماه امسال با 15 میلیون تومان متعلق به منطقه یک تهران و پایین‌ترین قیمت با سه میلیون تومان متعلق به 18 تهران است.

قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ در سطح مناطق 22 گانه تهران طی چهار ماهه ابتدایی سال 1397 با 25 درصد رشد همراه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مستاجر

    یعنی قیمت یه خونه 60 متری تو یک ماه 30 میلیون زیاد شده؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا اینجوریه؟؟؟؟ بمیریم بهتره