کد مطلب: ۵۳۱۲۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وضعیت بازارها در فروردین امسال / سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد!

وضعیت بازارها در فروردین امسال / سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد!

در اولین ماه سال ۱۴۰۰ همه‌ بازارها با افت ارزش مواجه شدند، اما خریداران طلا ضرر بیشتری کردند، کمترین افت قیمت نیز در بازار ارز رخ داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی عملکرد بازارهای طلا، دلار، بورس و سکه در اولین ماه امسال از افت ارزش در همه‌ این بازارها حکایت دارد اما خریداران فلزات طلایی ضرر بیشتری کرده‌اند.

طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در ماهی که گذشت با کاهش ۸۰ هزار تومانی در حال نزدیک شدن به کف قیمتی کانال یک میلیون تومانی است.

براساس داده‌های شبکه اتحادیه طلا، سکه و ارز قیمت طلا در پایان اسفند سال قبل یک میلیون و ۸۵ هزار تومان بود اما با افت ۷٫۳ درصدی در فروردین در معاملات امروز به یک میلیون تومان رسید.

سکه امامی

قیمت سکه طرح جدید نیز در این ماه ۷۰۴ هزار تومان ماهش داشت.

سکه امامی قبل از عید ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بود اما با کاهش قیمت هفت درصدی در اولین ماه سال به رقم ۱۰ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.

شاخص کل بورس

شاخص کل بازار سرمایه نیز در این ماه ۶٫۷ درصد افت کرد.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار این شاخص در پایان سال گذشته روی سطج یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی بسته شد اما اولین ماه امسال را کاهشی به پایان رسید.

این شاخص با افت ۸۸ هزار واحدی، در پایان معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین تا سطح یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی پایین آمد.

دلار صرافی ملی

کمترین افت قیمت در یازار دلار رخ داد، این شاخص بازار ارز پیش از فروردین ۲۳ هزار و ۹۶۳ تومان خریدوفروش می‌شد اما در ماهی که گذشت ۵۲۲ تومان کرد.

صرافی ملی قیمت دلار را در روز آخر فروردین ۲۳ هزار و ۴۴۱ تومان اعلام کرد.

1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کارمندان تجارت نیوز:اخبارقیمت طلاروازکجامیگیرین??????همین الان ساعت23قیمت طلاگرمی 1042000تومنه!!!!!!!!شماهم مثل دولت تدبیروامیددوست دارین قیمت هاروبه شکلی غیرواقعی نشون بدین.

  • حامد

    آسوده بخوابید خبری از ارزونی فقط در خواب عمیق

  • ناشناس

    سلام در عکس اشتباهی خورده که بازدهی سکه منفی 2بوده اما در متن منفی 7است لطفا اصلاح فرمایید

  • ناشناس

    طلا فروشا هیچ ضرری نکردن و نمیکنن اون طلاهارا ۹۰ تومان بود تومغازه مونده بود سود بیشتری میکردن خوب بود هنوزم ضرر برا خریداره اونا همه جور در گرم طلا میخورن وبا این همه شورو اشتیاق که میگین کجای طلا کاهش یافته به اون میگن کاهش گرمی ۹۰ تومان کجا گرمی ۱ میایون کجا خودتونون مسخره کردین یا ملتو فردا میگین افزایش قیمت شد ولی نمیگین برا ملت ایران ضررر شده