کد مطلب: ۴۵۳۴۹۹

گفتگوی تجارت‌نیوز با عضو شورای عالی بورس:

پیش‌بینی آینده بازار سهام / توصیه به تازه‌واردهای بورس

پیش‌بینی آینده بازار سهام / توصیه به تازه‌واردهای بورس

یک عضو شورای عالی بورس می‌گوید: با توجه به اقداماتی که دولت و حاکمیت برای ثبات و افزایش عمق بازار سهام انجام می‌دهند، پیش‌بینی می‌شود آینده بازار سهام مثبت باشد اما سرعت رشد شاخص‌ همانند گذشته نیست.

یک عضو شورای عالی بورس درباره آینده بازار سهام به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اقداماتی که دولت و حاکمیت برای ثبات و افزایش عمق بازار انجام می‌دهند، پیش‌بینی می‌شود آینده بازار سهام مثبت باشد اما سرعت رشد شاخص‌ همانند گذشته نیست. با حرکت اصلاحی که در یک هفته گذشته در بورس به وجود آمده از جمله افزایش سرعت پذیرش شرکت‌ها و عرضه اولیه‌‌ها بازار سهام بازار مطمئن و رو به رشدی ارزیابی می‌شود.

حسین سلاح‌ورزی به مردم توصیه کرد: به طور هیجانی و احساسی وارد بازار سهام نشوند و با اطلاع و آگاهی در این بازار سرمایه‌گذاری کنند. منابع مالی و پولی که جنبه حیاتی دارد را در این بازار وارد نکنند و سرمایه مازاد خود را به سمت بورس هدایت کنند.

او تصریح کرد: به کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دارند، پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه مستقیم سراغ بازار سهام بروند از طریق صندوق سرمایه‌گذاری وارد بورس شوند و واحد صندوق را بخرند؛ چرا که برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تیم‌های تخصصی و دارای دانش و اطلاع کافی حضور دارند که این صندوق‌ها را اداره می‌کنند و بنابراین خرید صندوق‌ها ریسک کمتری خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کام کام

    فقط یه چیزی از بورس من نفهمیدم که چطور شرکتی که حقوق پرسنل خودشو نداره توی بورس سر سهامش دعواست سعی کنید همه سرمایتونو نزارین که ورشکستگی تو این زمونه یعنی مرگ

  • ناشناس

    سلام شاخصبورس یک میلیون را با قدرت واطمینان شکست به سهامداران بورس تبریک می گویم

  • ناشناس

    سلام.نگران نباشید.به سوداندک قانع باشید.خریدوفروش کنیدتا تجربه بالایی پیداکنید.بورس به همون اندازه که سرمایه گذاری کنیدسودمیده.

  • ناشناس

    همه سود نمیکنن

  • مصطفی

    من تقریبا ۵ سالی هست یکی از منابع درآمدم بازار سرمایست و خداروشکر بسیار راضی هستم و به دوستانی که این توییتو میخونن به هیچ عنوان صندوق هایی که نهایتا میخوان سالی ۳۰ درصد سود بدن رو پیشنهاد نمیکنم،شما در بدترین شرایط تالار شیشه ای میتونین هر ۳ ماه ۳۰ درصد سود کسب کنین به شرطی که صبر داشته باشین،همیشه به دوستان توصیه کردم تمام سهامها سوده هستن به شرطی که حداقل ۳ الی ۴ ماه سهامداری کنین نه سهامبازی!!!موفق و پرسود باشین

    • ناشناس

      سلام. تازه وارد بورس شدم.از چندتا مشاور استفاده میکنم.سهام چه شرکتهایی رو پیشنهاد میکنید

  • ناشناس

    این که بورس سود مثل قبل بده فکر واقعی نیست احتمال رکودش بیشتره

  • ناشناس

    هر کس پول نداره میکه بورس پول مردمو میخوره و هر کس هم داره رفته تو بورس داره یجورایی ارزش پولشو حفظ میکنه .حالا شما هی بگین اینجوریه اونجوریه.واااااای بر ما مردم….

  • ناشناس

    خودم اول سال ۹۸ وارد بورس شدم با پول کم و آموزش مداوم تونستم پولم را دو برابر کنم و مهم تر از اون زوم کردن روی مسائل و ریزه کاری های معامله و روانشناسی بازار بود ولی باید این را بگم اگه خودتون بتونید یاد بگیرید و معامله کنید خیلی سود بیشتری میبرید تا پولتون را بدید دست صندوق ها من توی هفته ای که ریزش شاخص بود ۶ میلیون سود کردم اما پسر عمم که پولش را داد به صتدوق توی زیان هست گفتم چرا ؟ گفت خب صندوق ها با شاخص بالا و پایین میرن

  • ناشناس

    دیگه توبازارسرمایه بالاترازوارن بافت نداریم ایشون هم توصیه کردنددرصندوقهای سرمایه گذاری شرکت نکنید

  • ناشناس

    تاز واردها حتما” با اشخاص صاحب نظر و مطمئن شروع کنید و صبور باشید