کد مطلب: ۴۶۴۶۴۷

کاهش ۱۸۰۰ تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

کاهش ۱۸۰۰ تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه مرداد به روند صعودی خود پایان داد و در مسیر سرازیری قرار گرفت به طوریکه قیمت دلار نسبت به هفته گذشته هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته اول ماه مرداد، با کاهش چشمگیری مواجه بود و هزار و ۸۰۰ تومان افت کرد که سرانجام در پایان هفته با رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در روز پنج‌شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان ماندگار ماند.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان کاهش یافت که در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر شاهد افت ۳۰۰ تومانی قیمت‌‌‌ها بودیم و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه در ابتدای روز قیمت دلار در صرافی ملی ۲ هزار تومان کاهش یافت و به رقم ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که در ادامه فعالیت بازارها این نرخ با افت ۱۵۰ تومان دیگر روبرو شد و بهای دلار به رقم ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان رسید، قیمت یورو نیز در این روز پس از کاهش هزار و ۶۵۰ تومانی به رقم ۲۳ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.