کد مطلب: ۴۶۳۰۷۷

تداوم افزایش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

تداوم افزایش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه تیر به روند صعودی خود ادامه داد و قیمت دلار نسبت به هفته گذشته ۹۰۰ تومان گران شد و به رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در آخرین هفته ماه تیر، با افزایش نسبی مواجه بود و ۹۰۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته با رقم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز در ابتدای روز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در روز پنج‌شنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت که در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز با رشد ۱۰۰ تومانی مواجه شد، نرخ ارز برای سومین مرتبه نسبت به ساعتی قبل ۱۰۰ تومان دیگر افزایش یافت و سرانجام با افزایش ۱۰۰ تومان چهارمین رقم نرخ ارز اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار به ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت یورو به ۲۴ هزار و ۵۵۰تومان رسید.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان افزایش یافت که ساعتی بعد برای دومین بار شاهد رشد ۱۰۰ تومانی نرخ ارز بودیم و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۱۰۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر شاهد رشد ۱۰۰ تومانی قیمت‌‌‌ها بودیم و بر این اساس قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۵۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۵ هزار و ۵۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته تغییر نکرد اما در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار با عبور از مرز ۲۳ هزار تومانی به ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پاشا

    متاسفم برای مملکتی که هیچ چیز رو در اون نمیتونن کنترل کنن مگر اعتراضات مردمی رو