کد مطلب: ۴۱۴۲۶۳

آخرین وضعیت بازارها در امروز به روایت تجارت‌نیوز:

دلار و طلا کوتاه نمی‌آیند / بورس هم صعودی باقی ماند / آخرین اخبار از واردات خودرو

دلار و طلا کوتاه نمی‌آیند / بورس هم صعودی باقی ماند / آخرین اخبار از واردات خودرو

قیمت دلار و طلا بار دیگر افزایش یافتند و شاخص بازار سهام هم به مانند روز گذشته روند صعودی خود را حفظ کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با 1.2 درصد افزایش، 12 هزار و 542 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز دوشنبه ۱۱ آذر ماه تا ساعت ۱۵ با 900 تومان افزایش به 443 هزار و 700 تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز دوشنبه ۱۱ آذر ماه تا ساعت ۱۵ با 11 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 428 هزار تومان چهار میلیون و 428 هزار تومان رسید.

اما امروز وضعیت بازار سهام چطور بود؟

شاخص کل بورس به واسطه توجه بازار به گروه‌های فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در دقایق ابتدایی، رشد قابل توجهی را تجربه کرد و بیش از چهار هزار واحد افزایش یافت، اما در ادامه و با افزایش فشار فروش، از شدت اولیه رشد کاسته شد و شاخص کل پس از افتی ۲۷۰۰ واحدی در کانال ۳۲۰ هزار متوقف شد.

11 آذر

شاخص بورس امروز هم صعودی باقی ماند.

مذاکره خودرویی ایران با ۳ شریک خارجی ، انتشار روند ۸ ماهه قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران ، انتشار عملکرد بانک ملت در آبان ماه و شروع مرحله جدید ثبت‌نام مسکن ملی از چهارشنبه از مهمترین اخبار امروز بود.

همچنین امروز معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شرایطی که امروز طبقه متوسط و ضعیف در آن قرار دارند جزء بدترین شرایط اقتصادی بعد از انقلاب است، گفت: ملت ایران علیرغم تمام مشکلات مقاومت کرده‌اند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و در مقابل مشکلات کمر خم نکردند.

در همین حال امروز رئیس کل گمرک هم به تجارت‌نیوز گفته است: تصمیم حال حاضر مسئولان بر منع واردات خودرو است و تفاوتی هم بر نوع خودروهای لوکس یا هیبریدی ندارد. تا زمانی که با مضیقه ارزی رو به رو باشیم قطعا هیچ وارداتی در زمینه کالاهای لوکس شکل نخواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سکه ریزش شدیدی بزودی خواهد داشت

  • ناشناس

    فکر کنم چای روهم لوکس کنن