کد مطلب: ۵۹۵۹۶۶

آغاز حذف قیمت گذاری دستوری خودرو

آغاز حذف قیمت گذاری دستوری خودرو

ایران خودرو قیمت تمام شده شماری از محصولات خود را افزایش داد؛ فهرست جدید سایپا نیز افزایش ۱۴ تا ۱۷ درصدی محصولات این شرکت را نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس مصوبه جلسه ۲۸ مهرماه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برای اصلاح ساختار بازار خودرو با افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید داخلی، قرار است قیمت دستوری از بخش خود را حذف شود اما دولت الزاماتی برای خودروساز تعیین کرده است.

به هر حال اگر قرار باشد قیمت گذاری دستوری حذف شود حتماً باید وزارت صنعت بر کیفیت تولید خودرو و نحوه عرضه آن در بازار از سوی خودروسازان نظارت جدی داشته باشد تا حذف قیمت‌گذاری دستوری خود دلیلی برای افزایش قیمت‌ها در بازار نباشد.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهترین تصمیم گیری در اقتصاد ایران همین بود.

  • ناشناس

    خدا رو شکر انشاالله ارز چهار هزاری هم حذف بشه و تمام قیمت گذاری های دستوری هم حذف بشن تحریم ها هم برداشته شه

    • ناشناس

      چقدر ساده ایی فکر می‌کنی چیزی درست میشه

    • محمد

      این قدر صبر کردیم دگ عمری باقی نمونده

  • ناشناس

    مسخره هست اول افزایش قیمت دادند بعد وزارت صمت درباره کیفیت و عرضه کنترل کند ما نفهمیدیم این خودروسازها ملت را چی فرض کردند .
    چهارده ماه پیش ۴۰ میلیون بابت ساینا به حساب سایپا واریز کردم در یک حساب ساده در آن زمان من پول ماشین را پرداخت کردم حالا بعد از ۱۴ ماه سایپا میگه من ضرر مالی دارم و نمیتونم به تعهدات خودم عمل کنم آقای وزیر اقتصاد و آقای وزیر صمت کدوم دانشگاه درس خوندید به نظر شما الان من متضرر شدم یا سایپا ؟ آقای سایپا پول ماشینی که هنوز تولید نشده را از من گرفته و سود پول را هم گرفته و ده روز مانده به تحویل میگه باید افزایش قیمت را هم پرداخت کنم .واقعا به این میگن بانکداری بدون ربا .
    متاسفیم برای دولت مردمی احتمالا رییس جمهور خواب بود و صبح متوجه افزایش قیمت شد .

  • راسخون

    چاقو دسته خودشو هیچ وقت نمی بره

  • ناشناس

    این خیلی خوبه که حذف شه ولی امیدوام درست اجرا شه