کد مطلب: ۵۷۲۹۴۵

جزئیات بزرگترین استخدام بخش خصوصی در امسال+لینک ثبت‌نام

جزئیات بزرگترین استخدام بخش خصوصی در امسال+لینک ثبت‌نام

یکی از شرکت‌های بخش خصوصی قرار است ۱۴۰۰ نیرو را استخدام کند. این برنامه می‌تواند بزرگترین استخدام از ابتدای امسال تاکنون در یک شرکت بخش خصوصی باشد. این اتفاق پس از تاکیدهای بسیار بر خودکفایی در لوازم خانگی در حال انجام است. خودکفایی در لوازم خانگی از طرح‌های مورد انتقاد در دولت قبل بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از شرکت‌های بخش خصوصی قرار است ۱۴۰۰ نیرو را استخدام کند. این برنامه می‌تواند بزرگترین استخدام از ابتدای امسال تاکنون در یک شرکت بخش خصوصی باشد. این اتفاق پس از تاکیدهای بسیار بر خودکفایی در لوازم خانگی در حال انجام است. خودکفایی در لوازم خانگی از طرح‌های مورد انتقاد در دولت قبل بوده است.

پس از آنکه وزیر صمت در بهار امسال از خودکفایی در لوازم خانگی سخن گفته بود، گروهی از فعالان این صنعت درخواست ممنوعیت واردات به مدت پنج سال را مطرح کردند که این درخواست با انتقاد بسیاری از فعالان بخش خصوصی همراه بود. نگرانی آنها داشتن سرنوشتی مشابه خودروسازان برای صنعت لوازم خانگی است و آنها متذکر شدند که حاصل این حمایت ممکن است منجر به تولید انحصاری و کاهش کیفیت در این بخش شود.

با این حال به نظر می‌رسد بخش لوازم خانگی در حال گسترش خود است.

روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب اعلام کرده که ثبت‌نام بزرگترین رویداد استخدامی در صنعت لوازم خانگی کشور، شهریور ۱۴۰۰ از ۳۰ مرداد ماه آغاز و تا ۱۲ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این آزمون برای استخدام ۱۴۰۱ نفر در هلدینگ، شرکت‌های تولیدی، فروش و لجستیک، کیفیت، تحقیق و توسعه، خدمات‌پس‌ از فروش و … برگزار می‌شود..

هدف از برگزاری این آزمون برخط الکترونیکی (آنلاین) که با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می شود، استخدام نیروی انسانی مجرب و متخصص و جذب نخبگان و متخصصین در سطوح مختلف تحصیلی از فوق دیپلم تا دکتری درگروه‌های آموزشی مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی، مکاترونیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی برق، مدیریت، حسابداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، گرافیک و … در بیش از ۱۷۰ نقطه از کشور است.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از ۳۰ مرداد ماه به سامانه snowa.uiazmoon.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند. جزئیات بیشتر را در گزارش « استخدام در صنعت لوازم خانگی » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه کیفیت وقیمت ملاک باشه خیلی بهتره از انحصاره اشتباه خودروسازان ودلایی وبدبختی رانت وفساد پایه بدبختی وبرگشت به عقبه