کد مطلب: ۶۰۷۸۳۳

استیضاح فاطمی امین کلید خورد

استیضاح فاطمی امین کلید خورد

یافته‌ها حاکی از جریان یافتن استیضاح رضا فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم در مجلس یازدهم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته برخی منابع آگاه، استیضاح وزیر صمت از روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه، در مجلس کلید خورده و نمایندگان از آن مطلع هستند.

یافته ها نشان می‌دهد؛ پروسه استیضاح نخستین وزیر صمت دولت سیزدهم، توسط لطف‌الله سیاهکالی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، کلید خورده و نمایندگان در حال جمع آوری امضا برای رسمیت بخشیدن به آن هستند.

فاطمی‌امین حدود چهار ماه پیش به عنوان وزیر صمت دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده بود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در تاریخ سوم شهریور ماه ۱۴۰۰، با ۲۰۵ رای موافق،۶۰ رای مخالف، ۱۴ رای ممتنع و ۶ رای سفید با تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی سید رضا فاطمی امین موافقت کرده بودند.

لازم به ذکر است؛ در صورت استیضاح وزیر صمت، سید رضا فاطمی امین نخستین عضو کابینه سیزدهم خواهد بود که از مجلس کارت قرمز گرفته و دولت را ترک خواهد کرد.

منبع: اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بعد از وزیر صمت ،ایشالا نوبت خاندوزی خواهد بود برای استیضاح…….

  • ناشناس

    این ماشین های ایران خودرو و سایپا خدا وکیلی 20ملیون ارزش ندارد چه خبره تو این کشور چه خبره

  • ناشناس

    خدا کنه قیمت‌ها برگرده

  • حسن

    بنام خدا،بنده خواهان استیضاح وزیر صمت هستم بخاطر افزایش غیر قانونی قیمت خودرو،من سال 99 از سایپا ماشین پیش خرید کردم بدون سود مشارکت،الان سایپا بدون منطق و غیر قانونی من را مشمول دریافت سود کرده است تا افزایش قیمت خودرو را شامل بنده و تمام حواله داران سایپا کند،چون بر اساس قانون افزایش قیمت خودرو شامل بنده نمیشود،به هر جایی میشد شکایت کردم خیلی راحت به بنده میگویند به ما ربطی پیدا نمیکند،این عدالت علی وار نیست،من کارگرم اگر داشتم دو دستی تقدیم میکردم

  • منصور سروری

    پژو پارس از خرداد ۹۹ که حدود 80 میلیون قیمت کارخانه بود در این مدت به حدود 180 میلیون قیمت کارخانه رسیده و همیشه هم عنوان می شود که کارخانه ضرر می دهد در صورتیکه هر بار به بهانه افزایش قیمت ارز و دلار و یا به بهانه تورم قیمت پژو پارس و دیگر محصولات چندین برابر تورم سالیانه افزایش داشته است و اخیرا هم یک افزایش قیمت دیگر با حمایت وزیر صمت داشته است و در صورتی که حقوق کار گر و کارمند از پارسال حد اکثر 20 درصد اضافه شده است ، تا مافیای خودرو در ایران بر سر کار باشد اوضاع روز بروز بدتر می‌شود و استیضاح وزیر صمت کمترین واکنش و بهترین عمل در زمان کنونی می باشد .

  • مالباخته سایپا

    تجارت نیوز امروز خیلی خسته بودم این خبرتون رو خوندم خستگی م در رفت خدا نگه دارتون باشه که صدای مردم هستید.من حواله دار پیش فروش سایپا هستم ولی توانایی تکمیل وجه ندارم به خاطر این حجم از گرانی .شرکت سایپا خدا و شرافت و انسانیت و رحم و همه چی را زیر پا گذاشته

  • ناشناس

    خداروشکرکه اخباردررابطه بامبارزه بارانت وگرانی امیدوارکننده است و ابنکه نمایندگان درکنارمردم قرارگرفته اندجای امیدواری و خوشحالی داره .اینچنین عوامل بدون هرگونه ملاحظاتی باید کنار گذاشته شوند.

  • شهر‌وند پیاده رو

    حداقل واکنش ممکن به شرایط اسفبار خریداران خودرو بخصوص حواله‌داران.
    تو قرارداد اومده پرداخت مابه‌التفاوت به قیمت روز و امضا کردیم ، به این امید که نظارتی هست و کنترلی وجود داره . وگرنه هیچ خریدار عاقلی خودشو به ایدروپا گره نمیزنه.

  • ناشناس

    واقعا عملکرد بعضی وزرا ضعیف است راهی جزترک دولت نیست

  • عماد

    بااستیضاح فاطمی امین وخاندوزی موافقم