کد مطلب: ۴۱۰۴۳۴

افزایش قیمت انواع سکه در بازار / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۸/۲۳

افزایش قیمت انواع سکه در بازار / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/8/23

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و 56 هزار تومان رسید.

روز پنج‌شنبه، پس از اینکه انتشار داده‌های ضعیف اقتصادی از سوی چین باعث شد ریسک‌پذیری در بازارها کاهش یابد و تقاضا برای سرمایه‌های امن تقویت شود، قیمت جهانی طلا بالا رفت و با ۰.۲ درصد رشد، به ۱۴۶۶.۵۱ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه 23 آبان ساعت 17 با 49 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 11,497 تومان معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 500 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه 23 آبان ساعت 17 با 42 تومان افزایش نسبت به روز قبل، 12,695 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 12 هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 550 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 39 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 56 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 411 هزار و 600 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 108 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 309 هزار تومان و 849 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه برای بعضیا سرگرمیه باید بگم خیلیا با این نت تبلیغ کارشون رو میکنن و کلا درامدزایی میکنن که میدونین پر اینستا بود خوب اینا همه از کار و زندکی افتادن و خیلیا هم درس و دانشگاه و پروژه و ارائه هاشونو با نت انجام میدن و خیلی های دیگه تماس های تصویری با عزیزاشون تو خارج از کشور میگرفتن وخیلی استفاده های دیگه پس خیلی بیشتر از سرگرمی ازش استفاده میشه ..

  • ناشناس

    چرا نت ووصل نمی کنید

  • گلی

    ن خبری ندارم

  • ناشناس

    یکی نیس ک بگه این نت لعنتی کی میاد؟

  • بهار

    چرا برای بعضیا وصل شده برای بعضیا هنوز وصل نشده؟؟؟?به جون خودم نباشه به جون خودتون زدید خرابش کردید الان نمیتونید درستش کنید??

  • حسین

    اینترنت قطع کردیدتمام سرمایه های ازاد توفارکس نابودکردیدبرای ماکه نتونیم تریدبزنیم ارزهای دیجیتال زیادکنیم.باعث نابودی خیلی ازما شدید که سرمایه هامون بسوزد.رباتهای ترید ماازکارافتادند باهیچ کارگزاری نمی تونیم ارتباط بگیریم.خوشبختانه هیچ کدوم از اپراتورها جواب گونیستن

  • ناشناس

    نت رو وصل کنین خواهشا

  • زرزر

    مرزارو باز کنید بریم هم ما راحت شویم هم شما?

  • ناشناس

    اینم شد زندگی☹اینم شد کشور ? اخه کجا دنیا همچین کاری می کنن با مردمشون دولت باید تمام تلاششو بکنه که ملتش در رفاه زندگی کنه نه اینکه به التماس بیوفته که یه نت وصل کنن براش واقعا که اه

  • گلی

    پیر شدیم هیچ دلخوشی تو ایران نداریم بخور و نمیر شده کارمون الانم ک مث عقب افتاده ها از کمترین امکانات هم محروم شدیم