کد مطلب: ۴۶۱۶۶۸

افزایش ۳۲۵۰ تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

افزایش ۳۲۵۰ تومانی نرخ دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در سومین هفته ماه تیر روندی صعودی داشت و قیمت دلار نسبت به هفته گذشته سه هزار و ۲۵۰ تومان گران شد و با عبور از مرز ۲۲ هزار تومانی در رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه تیر، با افزایش چشمگیری همراه بود و ۳ هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته به رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز در ابتدای روز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی یک‌هزار و ۳۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها نرخ ارز بار دیگر با رشد حدود ۵۰۰ تومانی روبرو شد، بهای ارز در این روز برای سومین مرتبه اعلام شد که ۲۰۰ تومان افزایش یافت و سرانجام با صعود دوباره ۲۰۰ تومانی سرانجام قیمت دلار به رقم ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۳۵۰ تومان افزایش یافت که ساعتی بعد و بار دیگر شاهد رشد ۱۰۰ تومانی نرخ ارز بودیم، در سومین اعلام قیمت از سوی صرافی ملی ۱۵۰ تومان افزایش یافت که در آخرین نوسان قیمتی، نرخ ارز ۱۵۰ تومان صعود کرد و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت یورو به ۲۴ هزار تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه قیمت دلار در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان کاهش یافت که در ادامه فعالیت بازارها با رشد ۱۰۰ تومانی مواجه شد و به رقم ۲۱ هزار و ۷۵۰ تومان رسید، قیمت یورو نیز به رقم ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان دست یافت.

روز چهارشنبه در ابتدای روز قیمت دلار در صرافی ملی ۱۵۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها با ۱۵۰ تومان افزایش دیگر مواجه شد و سرانجام با رشد ۱۵۰ تومانی، قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این هفته با افزایش هشصد تومانی مواجه و هفته بعد با افزایش هزار تومانی وهفته سوم افزایش چند هزار تومانی خیلی بالا می رود وقابل پیش بینی نیست

  • حسن

    طلا در هفته پیشرو یک میلیونو خواهد گذشت مواظب باشین دلالان از چگونگی در نیار آبشده 4500 تاریخ بزن