کد مطلب: ۴۰۸۸۵۲

اقتصاد امروز در گزارش‌های تجارت‌نیوز:

سکه امامی ۴ میلیون تومان شد / اقتصاد در روز اعلام گام چهارم / دلار نزولی و بورس صعودی شد

سکه امامی 4 میلیون تومان شد / اقتصاد در روز اعلام گام چهارم / دلار نزولی و بورس صعودی شد

قیمت دلار در روزی که طلا گران شد ارزش خود را از دست داد. شاخص بورس نیز در امروز به حالت صعودی خود بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان تا ساعت ۱۶ با پنج تومان کاهش، 11 هزار و 298 تومان معامله شد.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه تا ساعت ۱۶ با دو هزار و 500 تومان افزایش به 409 هزار و 100 تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان تا ساعت ۱۶ با 27 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و شش هزار تومان رسید.

اما در این روز بورس چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در آخرین روز کاری هفته و در آستانه برداشتن گام چهارم خروج از برجام توسط ایران، به این اتفاق واکنش مثبت نشان داد و کار خود را در محدوده مثبت به پایان رساند.

14 آبان

شاخص بورس امروز صعودی شد.

در همین حال امروز رئیس جمهور اجرای گام چهارم را اعلام کرد و رئیس قوه قضاییه نیز عنوان کرد: رونق تولید در گرو امنیت اقتصادی است .

از جمله مهم دیگر امروز این بود که حجتی کارت زرد گرفت ، بیت‌کوین در یک ماه ۱۰ درصد گران شد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران هم نسبت به حواشی کارت بازرگانی واکنش نشان داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اتفاقا با برداشتن گام چهارم بورس سقوط خواهد کرد و دلار افزایش می یابد چون کشورهای اروپایی و آمریکا بیشتر ایران را تحت فشار و تحریم قرار خواهند داد.